خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

سقوط یا افزایش؟ کاردانو برای عبور از ۰.۳۷ دلار به چه چیزی نیاز دارد؟


سقوط یا افزایش؟ کاردانو برای عبور از ۰.۳۷ دلار به چه چیزی نیاز دارد؟ | ایران ماین

رمز ارز کاردانو (ADA) در هفته گذشته کارایی خوبی نداشته و تنها ۰.۴ درصد بالا رفتن نرخ را در این مدت، به ثبت رسانده است.

از طرفی در نمودار روزانه کاردانو الگوی سقف دوقلو شکل گرفته است. این طرح معمولاً بیانگر تغییر جهت روند است و اگر احساسات بازار مثبت نشود، احتمالاً روند نزولی برای ADA ادامه خواهد یافت. cardanos-bear-trend-persists-as-this-pattern-emerges-will-ada-hit-new-lows

در ۲۴ ساعت گذشته، نرخ در محدوده باریک بین ۰.۳۶۹۴ دلار و ۰.۳۳۹ دلار نوسان داشته است که بیانگر تثبیت نرخ است. در زمان نگارش این خبر، کاردانو در محدوده ۰.۳۵۴ دلار، معامله می‌شود.

قابل توجه است که معامله‌گران لایه ۰.۳۳۹ دلار، که برابر با لایه ۱۰۰ درصد فیبوناچی است، را به‌ عنوان خط گردن الگوی دو قله آزمایش کرده‌اند و نرخ پس از آن جهش کرده است. اگر نرخ این لایه حمایتی را بشکند، احتمال سقوط نرخ تا ۰.۳۱۹ دلار وجود دارد.

در طرف مقابل، برای اینکه روند نزولی باطل و روند صعودی تایید شود، کاردانو باید از لایه ۰.۳۷ دلار عبور کند. در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده ۴۶ است که نشان می‌دهد فروشندگان کنترل بازار را در دست دارند. میزان منفی شاخص جریان پول چایکین (CMF) نیز چشم‌انداز نزولی را ترسیم می‌کند.

همچنین اخیرا جریان ورودی به بازارهای معاملاتی به ۴.۲۸ میلیون دلار رسیده که بالاترین لایه از اواسط آگوست است.

با این حال، در بازار مشتقات، سود باز ADA به ۲۳۸ میلیون دلار رسیده که بالاترین لایه این ماه است و علاقه معامله‌گران به این آلت‌کوین را نشان می دهد.

نسبت لانگ/شورت کاردانو نیز در ۱.۰۷ قرار دارد که نشان می‌دهد تعداد معامله‌گران لانگ بیشتر است.

در بایننس، بیش از ۹۰ درصد از موقعیت‌های باز کاردانو، لانگ هستند، هرچند که این موقعیت‌ها، همچنان در ضرر هستند. در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴۱ هزار دلار از موقعیت‌های لانگ لیکویید شده‌اند. با این حال، فعالیت نهنگ‌ها بالا رفته و امکان دارد بیانگر تغییر در روند نرخ ADA باشد.