خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

سلسیوس به جنگ با تتر می‌رود؛ شروع یک درگیری مالی بر سر ۳٫۵ میلیارد دلار!


سلسیوس به جنگ با تتر می‌رود؛ شروع یک درگیری مالی بر سر ۳٫۵ میلیارد دلار! | ایران ماین

پلتفرم وام‌‌دهی منحل‌شده سلسیوس (Celsius) به اتهام سوء‌استفاده از دارایی‌ها، علیه کمپانی تتر شکایت کرده و درخواست دریافت حدود ۳.۵ میلیارد دلار از این کمپانی را دارد.

این مبلغ شامل بازپرداخت ۲.۴ میلیارد دلار رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز بیت کوین ضمانت‌گذاری‌شده توسط سلسیوس، به‌علاوه خسارت‌ها و هزینه‌های قانونی است که این پروژه متحمل شده است.

در این دادخواست ادعا شده که طی مراحل ورشکستگی سلسیوس، تتر مقدار مشخصی ارز پایدار USDT به این پلتفرم وام داده و در ازای این وام، سلسیوس ۳۹,۵۴۲.۴۲ رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز بیت کوین را به عنوان ضمانت در اختیار کمپانی تتر قرار داده است.

با نزولی شدن نرخ رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز بیت کوین و طبق توافق دو طرف، سلسیوس ملزم به ارائه ضمانت بیشتر برای جلوگیری از لیکوییدیشن وجوه شده است. با این حال، سلسیوس ادعا می‌کند که کمپانی تتر، بدون اینکه فرصتی برای ارائه ضمانت اضافی بدهد، رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز بیت کوین‌های مذکور را با قیمتی که تقریباً بدهی را پوشش می‌داده، لیکویید کرده است.

در مقابل، تتر می‌گوید که چنین ادعایی بی‌اساس است. این کمپانی طی پستی، شکایت اخیر سلسیوس را نوعی باج‌گیری دانسته و عنوان کرده که به شدت از خود در برابر «اتهامات غیرقانونی» دفاع خواهد کرد.

تتر می‌گوید که لیکویید کردن پوزیشن سلسیوس بر خلاف قرارداد نبوده و پس از عدم ارائه ضمانت اضافی، به درخواست خود این کمپانی انجام شده است.

نرخ رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز بیت کوین‌های ضمانت‌گذاری‌شده در زمان خود ۸۱۵ میلیون دلار بوده، اما اکنون به ۲.۴ میلیارد دلار رسیده است. لذا، سلسیوس درخواست دریافت آن‌ها به مبلغ روز را دارد.

دو تراکنش رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز رمز ارز بیت کوین دیگر نیز در آن زمان انجام شده که مجموع رقم ادعایی این پلتفرم ورشکسته را به ۳.۴۸ میلیارد دلار می‌رساند. همچنین، سلسیوس به دنبال دریافت هزینه‌های قانونی، غرامت حداقل ۱۰۰ میلیون دلاری و خسارات اضافی است که در محاکمه تعیین خواهند شد.

در همین حال، تتر به کاربران خود اطمینان داده که این شکایت در بدبینانه‌ترین حالت هم منجر به محکومیت این کمپانی نخواهد شد و به همین دلیل، جای هیچ دلواپسی وجود ندارد.