خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

سورپرایز جدید بایننس برای دارندگان دوج‌کوین، تون‌کوین، آوه، نیر استاندارد و پالیگان!


سورپرایز جدید بایننس برای دارندگان دوج‌کوین، تون‌کوین، آوه، نیر استاندارد و پالیگان! | ایران ماین

بایننس، بزرگترین صرافی رمز ارز در جهان، روز چهارشنبه یک اعلامیه مهم را راجع به دوج‌کوین (DOGE)، تون‌کوین (TON)، آوه (AAVE)، نیر استاندارد (NEAR) و پالیگان (MATIC)، منتشر کرد.

بر اساس این اعلامیه، بایننس جفت‌ارزهای معاملاتی جدید و سرویس ها ربات‌های معاملاتی را برای این ارزها راه‌اندازی خواهد کرد.

این جفت‌های معاملاتی شامل AAVE/FDUSD، DOGE/JPY، MATIC/JPY، NEAR/JPY و TON/USDC هستند که خرید و فروش اسپات آن‌ها از تاریخ ۲۲ آگوست، ساعت ۰۸:۰۰ به وقت UTC آغاز خواهد شد.

همچنین، بایننس سرویس ها ربات‌های معاملاتی Spot Grid و Spot DCA را برای چندین جفت‌ارز دیگر، از جمله BANANA/USDT و BTC/EUR فعال خواهد کرد. این اقدامات با هدف بهبود تجربه کاربران و بالا رفتن نقدینگی در این پلتفرم صورت می‌گیرند.

در کنار این تغییرات، بایننس اعلام کرد که سفارش‌های اسپات الگوریتمی برای جفت‌ارزهای معاملاتی جدید نیز از ۲۲ آگوست پذیرفته خواهد شد. این جفت‌ارزها شامل AAVE/FDUSD، DOGE/JPY، MATIC/JPY، NEAR/JPY و TON/USDC هستند.

نکته جالب توجه این است که ارزهای فیات JPY، TRY و EUR که در این جفت‌ارزهای معاملاتی استفاده می‌شوند، جذابیت این صرافی را برای کاربران در مناطق مختلف جهان بالا رفتن خواهند داد.

شایان ذکر است که صرافی بایننس اخیرا با اعلام لیست کردن قراردادهای آتی ووکسیز (Voxies)، راه‌اندازی لانچ‌پول داگز (DOGS) و بسیاری موارد دیگر، سروصدای زیادی به پا کرده است.

در این میان، گزارش‌ها حاکی از آنند که نهنگ‌ها به شدت در حال خرید آوه هستند و حدود ۸ میلیون دلار از این نشان را جمع‌آوری کرده‌اند.