خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

سویی از لایت‌کوین پیشروی کرد! آیا می‌تواند جایگاه نیر استاندارد را نیز تصاحب کند؟


سویی از لایت‌کوین پیشروی کرد! آیا می‌تواند جایگاه نیر استاندارد را نیز تصاحب کند؟ | ایران ماین

نرخ سویی (SUI) در ۳۰ روز معاملاتی گذشته توسعه چشمگیری داشته و نرخ بازار آن از لایت‌کوین (LTC) پیشی گرفته است. کارشناسان، یکی از مهم‌ترین دلایل این توسعه را بالا رفتن تعداد کاربران پلتفرم سویی می‌دانند.

با این حال، اصلاح هفتگی بیش از ۶ درصدی، سویی را به لیست رمزارزهای زیان‌ده بازار وارد کرده است. این وضعیت باعث شده تا تحلیلگران بررسی کنند که آیا این اصلاح، تلاشی عمدی برای از بین بردن سرمایه‌گذاران ضعیف و پیش‌زمینه‌ای برای جهش نرخ تا ۲.۴۰ دلار می باشد یا خیر.

اگر چنین باشد، سویی می‌تواند موقعیت نیر استاندارد (NEAR) را به‌عنوان هفدهمین رمزارز بزرگ بر اساس نرخ بازار به خطر بیندازد.

سویی در دو ماه گذشته پتانسیل صعودی قوی را نشان داده و با وجود دوره‌های نزولی، خریداران موفق شده‌اند لایه پشتیبانی ۰.۵۳ دلار را حفظ کنند.

در حال حاضر، نرخ سویی ۲.۰۶ دلار می باشد و این رمزارز در مدت زمان کوتاهی توسعه قابل‌توجهی را تجربه کرده است. اگرچه با رسیدن شاخص قدرت نسبی (RSI) به وضعیت اشباع خرید، بعضی نسبت به ادامه این روند صعودی نگران شده‌اند، ولی سویی همچنان به مسیر صعودی خود ادامه می‌دهد.

سویی با طراحی پلتفرم‌ای که به حل مشکلات بلاکچین‌های سنتی یاری میدهد و امکان انجام تراکنش‌های سریع‌تر را فراهم می‌آورد، به موفقیت قابل‌توجهی دست یافته است. این پلتفرم اخیراً توانسته به سرعت ۲۷۰ هزار تراکنش بر ثانیه برسد و همین امر، منجر به ثبت سقف تاریخی ۲.۴۰ دلاری برای نرخ آن شده است.

با این حال، پس از ثبت این سقف، بعضی از کیف‌پول‌ها شروع به فروش دارایی‌های خود کردند. اصلاح اخیر، نرخ سویی را به نزدیک ۲.۰۵ دلار رسانده و اکنون برای ایجاد یک جهش مجدد، ضروری است که خریداران از نرخ ۲ دلار پشتیبانی کنند.