خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

سویی، ستاره در حال افزایش بازار! چه رازهایی پشت این انفجار نرخ نهفته است؟


سویی، ستاره در حال افزایش بازار! چه رازهایی پشت این انفجار نرخ نهفته است؟ | ایران ماین

نرخ رمز ارز سویی (Sui) همچنان در حال بالا رفتن است و هدف آن، رسیدن به لایه ۱.۵ دلار می‌باشد. این بالا رفتن به دلیل چندین عامل مهم رخ داده که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

روز چهارشنبه، پس از نزول نرخ بهره فدرال رزرو به میزان ۵۰ واحد پایه، بازار رمزارزها با توسعه چشمگیری روبه‌رو شد.

بیت‌کوین از مرز ۶۲,۰۰۰ دلار عبور کرد و این امر باعث احیای بازار آلت‌کوین‌ها هم شد. در این میان، سویی نیز با رشدی ۱۳ درصدی، به نرخ ۱.۲۵ دلار رسید و در میان برترین ارزهای دیجیتال قرار گرفت.

یکی دیگر از عوامل اصلی این توسعه، ادغام ارز پایدار یواس‌دی کوین (USDC) با پلتفرم سویی از طریق استاندارد جابجایی بین زنجیره‌ای (CCTP) است. این ادغام باعث می‌شود که جابجایی وجوه بین پلتفرم‌های مختلف سریع‌تر و بدون مشکل انجام شود.

با توجه به اینکه USDC یکی از پرکاربردترین ارز پایدار‌ها است، این ادغام می‌تواند به بالا رفتن نقدینگی و فعالیت‌های امور مالی بدون مرکزیت (دیفای) در پلتفرم سویی کمک کند.

پلتفرم سویی همچنین با خدمت اشتراکی مووی‌پس (MoviePass) همکاری کرده تا با استفاده از فناوری بلاکچین، به بدون مرکزیت کردن حوزه فیلم کمک کند.

از اوایل ماه آگوست، نرخ کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در پلتفرم سویی به اوج ۷۳۸ میلیون دلار رسیده که بیانگر توسعه سریع این پلتفرم است. در همین راستا، نرخ سویی نیز در ماه سپتامبر نسبت به اکثر آلت‌کوین‌ها کارایی بهتری داشته است.

در نمودار روزانه، بهبود نرخ سویی از ۰.۷۴ دلار آغاز شده و توانسته میانگین‌های متحرک نمایی ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه (EMA) را بازیابی کند. سویی همچنین با عبور از مقاومت ۱.۱ دلاری، الگوی بازگشتی سر و شانه معکوس را تکمیل کرده است.sui-price-eyes-1-5-moviepass-partnership-usdc-integration

اکنون، اگر روند صعودی ادامه یابد، نرخ این رمزارز می‌تواند به ۱.۴ دلار و سپس، به ۱.۷ دلار برسد. ولی اگر نرخ نتواند سطوح قیمتی خط گردن را ثابت نگه دارد، احتمال سقوط به زیر ۱ دلار وجود دارد.