خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

شمارش معکوس برای مصاحبه جنجالی ترامپ و ماسک؛ چه سرنوشتی در انتظار بازار است؟


شمارش معکوس برای مصاحبه جنجالی ترامپ و ماسک؛ چه سرنوشتی در انتظار بازار است؟ | ایران ماین

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، و ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا، قرار است امروز، دوشنبه، مصاحبه‌ای در پلتفرم X Spaces داشته باشند.

این مصاحبه برای ساعت ۸ شب به وقت استاندارد شرقی (EST) برنامه‌ریزی شده است.

بسیاری از فعالان حوزه کریپتو معتقدند که با توجه به علاقه هر دو نفر به ارزهای دیجیتال، به ویژه بیت‌کوین، در این مصاحبه شاهد بحث‌های مهمی راجع به این موضوع خواهیم بود.

نکته جالب توجه اینجاست که این مصاحبه در حالی برگزار می‌شود که دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد ترامپ، اخیرا اعلام کرده که قصد دارد با معرفی یک استاندارد مالی بدون مرکزیت (دیفای)، دنیای ارزهای دیجیتال را متحول کند. این خبر شور و هیجان زیادی را در بازار رمزارزها به وجود آورده است.

همچنین، اریک ترامپ، پسر دیگر ترامپ، علاقه خود را به نظام زیستی کریپتو و دیفای نشان داده است. خانواده ترامپ به طور عمومی پشتیبانی خود از ارزهای دیجیتال را اعلام کرده‌اند و این علاقه با راه‌اندازی چندین نشان غیرقابل تعویض (NFT) توسط خود ترامپ و حضور و سخنرانی او در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ مشهود است.

بنابراین، انتظارها از این مصاحبه بسیار بالا است. هنوز مشخص نیست که آیا اطلاعیه بزرگی در این مصاحبه اعلام خواهد شد یا خیر، ولی بسیاری معتقدند که پس از این رویداد، احتمالاً نرخ ارزهای دیجیتال بالا رفتن خواهد یافت.

علاوه بر بیت‌کوین، این احتمال وجود دارد که در این گفتگو به موضوعات مهم دیگری نیز پرداخته شود. این موضوعات امکان دارد شامل مسائل حیاتی مرتبط با فناوری، مالی، اقتصاد کلان و همچنین مسائل ژئوپلیتیکی باشند.

شایان ذکر است که در هفته‌های اخیر، رابطه بین ایلان ماسک و دونالد ترامپ ارتقا شده است. پس از تلاش ناموفق برای ترور ترامپ، ایلان ماسک پشتیبانی خود را از او اعلام کرد، که این پشتیبانی با پشتیبانی متقابل ترامپ از ماسک و کسب‌وکار او همراه شد.