خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

شیبا زیر ذره‌بین تحلیلگران؛ پیش‌بینی‌ها از توسعه ۱۳۰ درصدی SHIB حکایت دارند!


شیبا زیر ذره‌بین تحلیلگران؛ پیش‌بینی‌ها از توسعه ۱۳۰ درصدی SHIB حکایت دارند! | ایران ماین

شیبا اینو (SHIB) در اواخر ماه سپتامبر با ثبت بالاترین نرخ سه ماهه خود و رسیدن به نرخ بازار ۱۲.۵ میلیارد دلاری، خبرساز شد. انتظار می‌رفت که این روند صعودی در ماه اکتبر نیز ادامه داشته باشد؛ چرا که معمولاً این ماه برای بازار رمزارزها دوره‌ای صعودی به شمار می‌رود.

با این حال، برخلاف انتظارات، بازار کریپتو با یک اصلاح شدید روبرو شد و نرخ شیبا هم در ۳ اکتبر تا حدود ۰.۰۰۰۰۱۵۷۰ دلار سقوط کرد.

این افت نرخ باعث شد شیبا اینو به یکی از دارایی‌هایی تبدیل شود که بیشترین اثر را از روند نزولی بازار پذیرفته است. البته پس از این نزول، نرخ کمی بهبود یافت و به حدود ۰.۰۰۰۰۱۷۳۸ دلار رسید.

با وجود افت اخیر، بعضی از تحلیل‌گران همچنان به آینده صعودی شیبا امیدوارند. کاربری به نام کریپتو شریف (CRYPTO SHERIFF) در پلتفرم X، معتقد است که پس از این اصلاح، نرخ شیبا با سرعت بیشتری توسعه خواهد کرد.

همچنین، بررسی‌کننده معروف دیگری به نام یودا (Yoddha) پیش‌بینی کرده که اگر شیبا بتواند الگوی مثلث قیمتی خود را بشکند، امکان دارد با یک جهش ۱۳۰ درصدی مواجه شود.top-shiba-inu-shib-price-predictions-is-a-bull-run-this-month-still-possible

در این میان، بعضی از طرفداران شیبا به هدف قیمتی ۱ سنت اشاره می‌کنند. هرچند بسیاری از تحلیلگران این هدف را غیرممکن می‌دانند؛ چرا که برای رسیدن به چنین قیمتی، نرخ بازار شیبا باید به حدود ۵۸ تریلیون دلار برسد.

در حال حاضر، کل نرخ بازار رمزارزها کمتر از ۲.۳ تریلیون دلار می باشد، بنابراین این هدف برای SHIB بسیار غیرواقعی به نظر می‌رسد.

آلت‌کوین دیلی (Altcoin Daily) نیز راجع به این هدف اظهار نظر کرده و گفته که بعضی از افراد به اشتباه تصور می‌کنند با رسیدن نرخ شیبا به ۱ سنت، میلیونر خواهند شد.

به گفته او، معامله‌گران باید یاد بگیرند چگونه نرخ یک کوین را بر اساس نرخ بازار آن سنجش کنند.