خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

ظهور نشانه‌های بازگشت صعودی نات‌کوین! چه اهداف قیمتی در انتظار NOT است؟


ظهور نشانه‌های بازگشت صعودی نات‌کوین! چه اهداف قیمتی در انتظار NOT است؟ | ایران ماین

نرخ نات‌کوین (NOT) که در ۳۰ روز گذشته با کاهشی ۲۸ درصدی مواجه شده، در ۲۴ ساعت گذشته تا حدودی بهبود یافته و به ۰.۰۰۸۳۰۱ دلار رسیده است.

سه ماه پیش، نرخ نات‌کوین به‌ دنبال ایردراپ خود به سقف تاریخی ۰.۰۲۸ دلار رسید. ولی از آن زمان، به دلیل فروش گسترده برای برداشت سود و چالش‌های قانونی اخیر برای پاول دورف، مدیر اجرایی تلگرام، نرخ نات‌کوین ۷۰ درصد نزول یافته است.

با این حال، داده‌های پلتفرم سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهند که دیدگاه معامله‌گران از حالت نزولی به صعودی تغییر کرده است.

در اول سپتامبر، شاخص احساسات وزن‌دار نات‌کوین منفی ۰.۶۶ بود، ولی اکنون به منفی ۰.۲۱ رسیده که از نزول قابل‌توجه نگرش‌های منفی حکایت دارد. اگر این شاخص به منطقه مثبت برسد، امکان دارد تقاضا برای این نشان بالا رفتن یابد.

از طرفی، با وجود شرایط نزولی اخیر، دارندگان نات‌کوین صبر زیادی از خود نشان داده‌اند. داده‌های اینتودبلاک (IntoTheBlock) نشان می‌دهند که میانگین زمان نگهداری کوین‌های تراکنشی در ۷ روز گذشته ۲۴۷ درصد بالا رفته که بیانگر اطمینان دارندگان از بالا رفتن احتمالی نرخ در آینده است.

در نمودار روزانه، به نظر می‌رسد نرخ در حال خروج از روند نزولی است و در لایه پشتیبانی ۰.۰۰۸۴ دلار معامله می‌شود. این لایه قبلاً در ماه ژوئن باعث بالا رفتن نرخ به ۰.۰۲۸ دلار شده بود، ولی تلاش‌های اخیر برای آزمایش دوباره لایه ۰.۰۱۴ دلار ناموفق بوده و بیانگر چالش‌های پیش‌ رو است.notcoin-price-eyes-comeback

اگر خریداران بتوانند لایه ۰.۰۰۸۴ دلار را حفظ کنند، هدف اول نات‌کوین ۰.۰۰۹۵ و سپس ۰.۰۱ دلار خواهد بود. با این حال، اگر نرخ به زیر این لایه پشتیبانی مهم سقوط کند، امکان دارد تا ۰.۰۰۷۷ دلار نزول یابد.