خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

فتح قله‌های جدید توسط نیرو؛ نرخ NEIRO به کمک نهنگ‌ها رکورد زد!


فتح قله‌های جدید توسط نیرو؛ نرخ NEIRO به کمک نهنگ‌ها رکورد زد! | ایران ماین

نرخ میم‌کوین نیرو (First Neiro On Ethereum) با نماد NEIRO که به‌عنوان جانشین دوج‌کوین شناخته می‌شود، با رشدی ۴۷ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به سقف تاریخی جدیدی در ۰.۰۰۱۵ دلار رسیده است.

این توسعه سریع نرخ به دلیل فعالیت گسترده نهنگ‌ها و انباشت قابل‌توجه توسط کیف پول‌هایی مانند «rektdolphin.eth» صورت گرفته است.

طبق گزارش‌ها، این نهنگ مجموعاً ۱۹۰.۵ میلیارد نشان پپه (PEPE) و ۶ نشان اتریوم را با ۱.۴۶۶ میلیارد نشان نیـرو مبادله کرده که نرخ آن حدود ۱.۸ میلیون دلار می باشد.

طبق داده‌های اسپات‌آن‌چین (SpotonChain)، این معامله‌گر تاکنون ۲۰ درصد سود کسب کرده که معادل ۳۳۴ هزار دلار می باشد.neiro-price-surges-50-triggering-meme-coin-fest-whats-behind-the-rally

این نهنگ پیش از این، بین ۱۵ آگوست تا ۲۶ سپتامبر سه سرمایه‌گذاری دیگر در نیـرو انجام داده و سودی معادل ۸۲۴ هزار دلار کسب کرده بود.

فعالیت نهنگ‌های نیرو از اواسط ماه سپتامبر به شدت بالا رفته و نرخ این رمز ارز در بازه ماهانه ۲۳۰۰ درصد توسعه کرده است. همچنین، مقدار خرید و فروش روزانه نیرو با ۳۲۵ درصد بالا رفتن به ۷۵۹.۶ میلیون دلار رسیده است.

در همین حال، نسخه دیگری از نیرو بر بستر اتریوم طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ درصد توسعه کرده، اگرچه نرخ بازار آن هنوز یک‌دهم نسخه اصلی نیرو است.

شایان ذکر است در هفته گذشته، ویتالیک بوترین مجموعاً ۷۰.۷۲ نشان نیرو را به اتریوم تبدیل کرده و درآمد حاصل از آن را برای پشتیبانی از توسعه‌دهندگان پلتفرم تورنادو کش (Tornado Cash) اهدا کرده است.

به نظر می‌رسد که پس از یک دوره رکود در سه‌ماهه سوم، تقاضا برای میم‌کوین‌ها بار دیگر بالا رفتن پیدا کرده و نیرو به‌عنوان یکی از پیشروترین نشان‌های این بخش در حال مطرح شدن است.

در این میان، دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) هم در بازه روزانه به ترتیب ۵ و ۷ درصد بالا رفتن نرخ داشته‌اند و سایر میم‌کوین‌ها مانند سگ کلاهدار (WIF)، پپه (PEPE) و بانک (BONK) نیز بین ۱۲ تا ۲۰ درصد توسعه کرده‌اند.

تحلیل‌های تکنیکال نشان می‌دهند که PEPE احتمالاً در ماه اکتبر با صعودی ۵۰ درصدی مواجه خواهد شد.