خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

فرصت‌های خرید را غنیمت بشمارید؛ بیت‌کوین به زودی به قله‌های جدیدی می‌رسد!


فرصت‌های خرید را غنیمت بشمارید؛ بیت‌کوین به زودی به قله‌های جدیدی می‌رسد! | ایران ماین

نرخ بیت‌کوین (BTC) پس از چندین ماه نزول، در آستانه یک افزایش سه‌ماهه قرار گرفته و بعضی تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که امکان دارد از لایه ۹۲ هزار دلار فراتر رود.

این رمز ارز اخیراً در نمودار هفتگی به یک لایه پشتیبانی مهم برگشته و این امر می‌تواند زمینه‌ساز یک حرکت صعودی به بالای ۹۰ هزار دلار باشد.

یکی از تحلیلگران معروف به نام تایتان آف کریپتو (Titan of Crypto) در تاریخ ۱۳ سپتامبر اعلام کرد که در دوره‌های قبلی، زمانی که نرخ به میانگین متحرک ساده ۵۰ هفته‌ای برگشته، رشدی حداقل ۴۰ درصدی و به طور متوسط ۷۱ درصدی را تجربه کرده است.

حال، اگر نرخ بیت‌کوین از این لایه ۷۱ درصد افزایش کند، می‌تواند به ۹۲ هزار دلار برسد.bitcoin-3-month-historic-rally-analysts-92k-btc-

نرخ بیت‌کوین در تاریخ ۱۴ سپتامبر برای اولین بار از ۳۰ آگوست، به بالای مرز روانی ۶۰ هزار دلار بازگشت و این در حالی است که طی سه ماه گذشته بیش از ۹ درصد نزول یافته است.

ماه سپتامبر به طور تاریخی برای بیت‌کوین، ماهی با کارایی ضعیف بوده و بازده متوسط آن در این ماه منفی ۴.۶۹ درصد ثبت شده است.

با این حال و بر اساس داده‌های تاریخی، بیت‌کوین بعد از روند نزولی سپتامبر، برای سه ماه متوالی افزایش دارد. به طور متوسط، بهره‌وری بیت‌کوین در ماه اکتبر ۲۲.۹ درصد، در نوامبر ۴۶.۸ درصد و در دسامبر ۵.۴ درصد بوده است.

در سال ۲۰۲۰، یعنی سال اجرای هاوینگ قبلی، نرخ بیت‌کوین در اکتبر بیش از ۲۷ درصد و در نوامبر بیش از ۴۲ درصد افزایش کرد.

در همین راستا، بعضی از تحلیلگران مانند ماگز (Mags) معتقدند که فاز اصلاحی فعلی امکان دارد آخرین فرصت خرید قبل از افزایش بعدی باشد. بررسی‌کننده دیگری به نام چک‌میت (Checkmate) هم اشاره کرده که بیت‌کوین در موقعیتی مشابه با دو دوره صعودی قبلی قرار دارد.bitcoin-3-month-historic-rally-analysts-92k-btc-

با این حال، قبل از آغاز حرکت صعودی بعدی که می‌تواند با برگزاری جلسه بعدی فدرال رزرو در تاریخ ۱۸ سپتامبر تحریک شود، مرحله «اضطراب» فعلی امکان دارد تهدیدی برای نزول بیشتر نرخ بیت‌کوین در ماه سپتامبر باشد.