خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

فروش عظیم نهنگ‌ پپه قورباغه! نرخ تا کجا می‌ریزد؟


فروش عظیم نهنگ‌ پپه قورباغه! نرخ تا کجا می‌ریزد؟ | ایران ماین

یک نهنگ پپه (PEPE) با فروش ۲.۵۳ میلیون دلار از دارایی‌های خود، ضرر چشمگیری را متحمل شد.

داده‌های لوک‌آن‌چین (Lookonchain) نشان می‌دهد که نهنگ یادشده، ۳۳۰ میلیارد نشان PEPE را به صرافی کراکن (Kraken) منتقل کرده و حدود یک تریلیون نشان به نرخ تقریبی ۷.۵۷ میلیون دلار را در پورتفوی خود نگه داشته است. این نهنگ پیش از این نیز تراکنش‌های بزرگی را انجام داده بود.

نهنگ مذکور در ابتدا ۵۰۰ میلیارد نشان PEPE را فروخت و سپس ۸۲۸ میلیارد نشان را با نرخ پایین‌تری خریداری کرد که باعث شد دارایی‌های خود را به ۱.۳ تریلیون نشان به نرخ ۹.۹ میلیون دلار برساند. با این حال، در تراکنش اخیر او بیش از ۳ میلیون دلار ضرر کرد.

بعضی از کاربران رمز ارز، نزولی شدن نرخ ها را دلیل اصلی این فروش می‌دانند. با این حال، این نهنگ هنوز مقدار زیادی از نشان‌های پپه را نگه داشته است. نرخ میم‌کوین‌ها تحت اثر احساسات بازار و داده‌های درون‌زنجیره‌ای به شدت در نوسان است.

در حال حاضر، نرخ PEPE با ۱.۸ درصد بالا رفتن طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۰۰۰۷۸۰۳ دلار رسیده است. در همین حال، سایر ارزهای دیجیتال بزرگ مانند بیت‌کوین، اتریوم و سولانا نیز نزولی شدن نرخ را تجربه کرده‌اند.

تحلیل تکنیکال نشان می‌دهد که نرخ PEPE نزدیک به پشتیبانی مهم ۰.۰۰۰۰۰۷ دلار، زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه معامله می‌شود که نشانه‌ای از روند نزولی است. با این حال، اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه اشباع فروش قرار دارد که می‌تواند نشانه‌ای از بهبود نرخ باشد.pepe-coin-whale-dumps-330b-pepe-wider-selloff-incoming-

بر اساس روندهای تاریخی، احتمال بالا رفتن ۲۲ درصدی نرخ PEPE تا لایه ۰.۰۰۰۰۰۹۳۸ دلار وجود دارد. ولی اگر PEPE نتواند لایه پشتیبانی را ثابت نگه دارد و به زیر ۰.۰۰۰۰۰۶۷۲ دلار سقوط کند، احتمال افت نرخ تا ۰.۰۰۰۰۰۶ دلار در روزهای آینده وجود خواهد داشت.

از طرفی، فاندینگ ریت منفی PEPE نشان می‌دهد که فروشندگان بر بازار تسلط دارند و امکان دارد باعث لیکویید شدن پوزیشن‌های لانگ شوند.