خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

فروشندگان اردینالز به دام افتادند؛ نرخ ORDI در مسیر افزایش به ۴۰ دلار!


فروشندگان اردینالز به دام افتادند؛ نرخ ORDI در مسیر افزایش به ۴۰ دلار! | ایران ماین

نرخ رمز ارز اردینالز (ORDI) در ابتدای هفته جاری و همزمان با بهبود نسبی بازار رمز ارز، بالا رفتن قابل‌توجهی پیدا کرد. این توسعه به عوامل مختلفی نسبت داده می‌شود، از جمله پشتیبانی مداوم سرمایه‌گذاران که نقشی کلیدی در حفظ روند صعودی این رمزارز داشته‌اند.

شاخص جریان پول چایکین (CMF) نشان می‌دهد که از اواخر ماه ژوئن، جریان ورود سرمایه به بازار اردینالز به طور مداوم ادامه داشته است. این جریان‌های ورودی برای حفظ نرخ ORDI در برابر روندهای نزولی اخیر بازار بسیار مهم بوده‌اند و اگر ادامه یابند، این رمز ارز می‌تواند در آینده نزدیک توسعه بیشتری را تجربه کند.

از سوی دیگر، معامله‌گران نزولی، به ویژه کسانی که پوزیشن‌های فروش کوتاه‌مدت دارند، امکان دارد نیاز به بازنگری در استراتژی‌های خود داشته باشند. روز گذشته، حدود ۲.۳۸ میلیون دلار از پوزیشن‌های شورت این رمز ارز لیکویید شد که بیشترین میزان از اواسط ماه ژوئن تاکنون به شمار می‌رود.

داده‌های تاریخی نشان می‌دهند که بالا رفتن حجم پوزیشن‌های شورت لیکویید شده معمولاً با دوره‌های بهبود نرخ برای ORDI همراه بوده است. این طرح نشان می‌دهد که اردینالز امکان دارد در آستانه یک روند صعودی قرار داشته باشد؛ زیرا با لیکویید شدن پوزیشن‌های شورت، فشار نزولی نزول می‌یابد.

در حال حاضر، نرخ ORDI با رشدی ۲۱.۸۰ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۳۲.۴ دلار رسیده است. اگر شرایط مثبت ادامه یابد، نرخ ORDI می‌تواند بر مقاومت ۳۵.۵۶ دلار غلبه کرده و حتی به ۴۰ دلار برسد.ordi-price-surge-causes-short-liquidations-

با این حال، اگر اردینالز نتواند مقاومت ۳۵.۵ دلار را بشکند، امکان دارد با نزولی شدن نرخ مواجه شود؛ زیرا سرمایه‌گذاران برای حفظ و برداشت سودهای اخیر خود، اقدام به فروش خواهند کرد. این امر می‌تواند موجب نزولی شدن نرخ تا ۳۰ دلار شود.