خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

فعالیت بی‌سابقه در پلتفرم نات‌کوین؛ تحلیلگران از ادامه افزایش NOT خبر می‌دهند!


فعالیت بی‌سابقه در پلتفرم نات‌کوین؛ تحلیلگران از ادامه افزایش NOT خبر می‌دهند! | ایران ماین

نرخ نات‌کوین (NOT) پس از یک توسعه ۳۰ درصدی، به نظر می‌رسد که آماده یک رالی دیگر است. در تاریخ ۲۳ سپتامبر، نرخ این رمز ارز ۰.۰۰۷۳ دلار بود، ولی در زمان نگارش این خبر، به ۰.۰۰۹۴ دلار رسیده است.

طبق گزارش‌ها، توسعه اخیر نرخ نات‌کوین با بالا رفتن فعالیت‌ها در پلتفرم آن مرتبط است. طی هفت روز گذشته، تعداد آدرس‌های فعال این پلتفرم ۳۵ درصد بالا رفته است.

همچنین، تعداد آدرس‌های بدون موجودی آن نیز با بالا رفتن ۹۰ درصدی مواجه شده، که بیانگر پذیرش گسترده نات‌کوین است. این نشانه‌های مثبت می‌توانند به حفظ روند صعودی نرخ در روزهای آینده کمک کنند.

در صورت ادامه این روند، نرخ نات‌کوین امکان دارد ۳۰ درصد دیگر توسعه کرده و به ۰.۰۱۲ دلار برسد. بر اساس شاخص جهانی ورود و خرج پول (GIOM)، این بالا رفتن می‌تواند به سود ۲۳,۸۴۸ آدرسی که بیش از ۶۲ میلیارد نات‌کوین دارند، تمام شود.

این افراد، نات‌کوین‌های خود را در بازه قیمتی ۰.۰۰۹۵ تا ۰.۰۱۲ دلار خریداری کرده‌اند و در حال حاضر در ضرر هستند. با رسیدن به محدوده ۰.۰۱۲ دلار، نرخ کل این نشان‌ها به بیش از ۷۰۰ میلیون دلار خواهد رسید.

تحلیل‌های تکنیکال نشان می‌دهند که نرخ اخیراً تلاش کرده به ۰.۰۱۱ دلار برسد، ولی دوباره به محدوده ۰.۰۰۹۴ دلار بازگشته است. با این حال، نقطه‌های شاخص پارابولیک سار (SAR) زیر نرخ قرار گرفته‌اند که این وضعیت، نشانه‌ای برای ادامه روند صعودی است.notcoin-not-price-edges-closer-to-another-hike

علاوه بر این، شاخص مکدی (MACD) نیز در محدوده مثبت قرار دارد و چشم‌انداز صعودی را تأیید می‌کند. سطوح فیبوناچی نیز نشان می‌دهند که نرخ نات‌کوین می‌تواند طی چند هفته آینده، ۳۰ درصد دیگر بالا رفتن یابد.

با این حال، اگر فشار خرید نزول یابد یا معامله‌گران تصمیم به برداشت سود بگیرند، نرخ نات‌کوین امکان دارد تا ۰.۰۰۸۲ دلار نزول پیدا کند.