خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

فقط یک ماه تا انفجار نرخ؛ آخرین شانس برای خرید بیت‌کوین را از دست ندهید!


فقط یک ماه تا انفجار نرخ؛ آخرین شانس برای خرید بیت‌کوین را از دست ندهید! | ایران ماین

بر اساس داده‌های تاریخی، ماه سپتامبر بدترین ماه برای بیت‌کوین (BTC) از نظر بهره‌وری بوده و این رمز ارز اغلب کارایی ناامیدکننده‌ای در این ماه داشته است.
بر اساس داده‌های بازار، بیت کوین اکنون با نرخ ۵۷،۱۸۰ معامله می‌شود که یک افت ۳.۵ درصدی نسبت به هفته گذشته دارد. از جمله دلایل افت اخیر بیت‌کوین می‌توان به اثر الگوهای سپتامبر، پیش‌بینی عدم تأثیرگذاری نزول نرخ بهره بر بازار کریپتو، سقوط بازار سهام و همبستگی بیت‌کوین با آن، بالا رفتن احتمالی نرخ بهره در ژاپن و ثبت جریان‌های خروجی عظیم از ETFها، اشاره کرد.
با این حال، کارشناسان بر این باورند که ماه سپتامبر می‌تواند یک فرصت طلایی برای خرید بیت‌کوین باشد. مایکل ون ده پوپ، یکی از تحلیلگرانی است که به پیش‌بینی یک چرخش صعودی برای بیت‌کوین پرداخته است. او معتقد است که یک بازار آرام معمولاً فاز نهایی قبل از شروع یک افزایش بزرگ است.

در این میان، تحلیلگران گریکس لایو (Greeks Live) نیز از ورود نهنگ‌ها به بازار و بالا رفتن موقعیت‌های لانگ برای بیت‌کوین خبر داده‌اند که نشانه‌ای از حس صعودی در بازار است.
در همین حال، تحلیلگران کیوسی‌پی کپیتال (QCP Capital) نیز ضمن اشاره به این که سپتامبر معمولاً ماهی نزولی است، می‌گویند که ماه اکتبر معمولاً قوی‌ترین روند صعودی را دارد؛ به طوری که در ماه اکتبر سال‌های گذشته، نرخ بیت‌کوین به طور میانگین ۲۲.۹ درصد بالا رفته است.
تحلیلگران کیوسی‌پی این موضوع را به روندهای فصلی نسبت می‌دهند؛ یعنی سرمایه‌گذاران طی نزولی شدن نرخ در سپتامبر، بیت‌کوین را انباشت کنند و در اکتبر یا پایان سال از سود خود بهره‌مند شوند.
در همین راستا، تیم ردیابی لوک‌آنچین (Lookonchain) اخیراً از چندین معامله بزرگ خبر داده است. یک نهنگ ۱،۱۰۰ بیت‌کوین از بایننس برداشت کرد، در حالی که دیگری هزار بیت‌کوین خرید. در آخرین حرکت، یک نهنگ روز سه‌شنبه ۱۹ میلیون دلار بیت‌کوین خرید. این نهنگ طی پنج روز، ۲،۳۲۲.۳۷ بیت‌کوین به نرخ ۱۳۶ میلیون دلار خریداری کرده و اکنون ۸،۸۸۱ بیت‌کوین به نرخ ۵۲۳ میلیون دلار در اختیار دارد.