خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

فلوکی آماده پرواز؛ پیش‌بینی‌ها از جهش ۲۰۰ درصدی FLOKI می‌گویند!


فلوکی آماده پرواز؛ پیش‌بینی‌ها از جهش ۲۰۰ درصدی FLOKI می‌گویند! | ایران ماین

میم‌کوین محبوب فلوکی اینو (FLOKI) اخیراً توجهات زیادی را به خود جلب کرده و احتمال دارد به زودی با جهش بزرگی مواجه شود.

این نشان که به دلیل مشارکت فعال ربات فلوکی در ایردراپ نشان سایمونز کت (Simon’s Cat) به محبوبیت بیشتری دست یافته، طی هفته گذشته سقف‌های جدیدی را تجربه کرده است.

طبق گزارش‌ها، ربات معاملاتی فلوکی به رکورد جدیدی دست یافته و مقدار خرید و فروش آن از ۱۱.۶ میلیون دلار فراتر رفته است. این موفقیت همزمان با مسابقه معاملاتی سایمونز کت به دست آمده که طی آن، کاربران باید نشان‌های CAT را به‌طور انحصاری از طریق این ربات معامله کنند.

در این میان، یکی از کارشناسان معروف رمز ارز به نام ورلد آف چارتز (World of Charts) پیش‌بینی می‌کند که در صورت آغاز موج صعودی، نرخ فلوکی می‌تواند تا ۲۰۰ درصد بالا رفتن یابد و سقف تاریخی جدیدی را ثبت کند.

با این حال، برای تحقق این سناریوی خوش‌بینانه، نرخ فلوکی باید ابتدا از مرز بالایی الگوی مثلثی که در نمودار این بررسی‌کننده مشاهده می‌شود، عبور کند. شکست این لایه مقاومتی می‌تواند آغازگر یک روند صعودی قوی برای فلوکی باشد.will-floki-inu-surge-200-analysts-weigh-in-on-potential-breakout

در زمان نگارش این خبر، نرخ فلوکی با رشدی ۲۷ درصدی در هفته گذشته به ۰.۰۰۰۱۵۶ دلار رسیده و نرخ بازار آن حدود ۱.۵۲ میلیارد دلار می باشد که بیانگر بهبود جایگاه این نشان در بازار میم‌کوین‌ها است.

در همین حال، بررسی‌کننده دیگری به نام تایم‌لس بینگ (TimelessBeing) نیز به پایداری نرخ فلوکی در دوران افت بازار اشاره کرده و با پیش‌بینی بالا رفتن نرخ این میم‌کوین تا پایان سال، تصمیم به نگهداری نشان‌های FLOKI خود گرفته است.