خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

قدرت‌نمایی ایگن‌لیر در اولین روز معاملاتی؛ EIGEN به جمع ۱۰۰ رمزارز برتر پیوست!


قدرت‌نمایی ایگن‌لیر در اولین روز معاملاتی؛ EIGEN به جمع ۱۰۰ رمزارز برتر پیوست! | ایران ماین

نشان بومی استاندارد ایگن‌لیر (EIGEN) پس از عرضه و آغاز خرید و فروش خود در ۱ اکتبر، اکنون به رتبه ۸۵ فهرست رمزارزهای برتر بر اساس نرخ بازار دست یافته است.

این نشان طی روز گذشته در محدوده قیمتی ۳.۵۰ تا ۴.۵۰ دلار معامله شده و اکنون با افتی ۸.۳ درصدی، در محدوده ۳.۹ دلار در نوسان است.eigenlayer-eigen-cracks-top-100-trading-debut

در این میان، نرخ بازار ایگن‌لیر با رشدی ۱۰۰ درصدی، به بیش از ۷۳۰ میلیون دلار رسیده است. مقدار خرید و فروش روزانه این رمزارز نیز با بیش از ۱۵۰ درصد بالا رفتن، حدود ۸۲۵ میلیون دلار می باشد.

ایگن‌لیر در ماه می ایردراپ نشان خود را برگزار کرد، ولی امکان جابجایی و خرید و فروش این نشان‌ها تا شروع ماه اکتبر وجود نداشت. پیش از عرضه رسمی، نرخ ایگن‌لیر در خرید و فروش غیررسمی از ۲ دلار در ماه آگوست به ۳.۵۰ دلار در سپتامبر رسید که با نرخ کنونی آن مطابقت دارد.

ایگن‌لیر با ابتکار‌های خود در نظام زیستی اتریوم مورد توجه قرار گرفته است. این استاندارد به کاربران اجازه می‌دهد تا با انتقال وجه نشان‌هایی مانند EIGEN، به تأمین ایمنی پلتفرم‌های دیگر کمک کنند و در عوض، پاداش دریافت نمایند.

لازم به ذکر است که استاندارد‌های دیگری مانند آرپا نتورک (Arpa Network) نیز به کاربران خود پاداش‌هایی در قالب نشان‌های ETH و EIGEN می‌دهند.

طبق داده‌های دیفای‌لاما (DefiLlama)، تا تاریخ ۳۰ سپتامبر، نرخ کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در استاندارد ایگن‌لیر نزدیک به ۱۲ میلیارد دلار بوده است.