خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

قدرت‌نمایی گاوهای سولانا در بازار! نرخ SOL از سد ۱۳۷ دلار عبور خواهد کرد؟


قدرت‌نمایی گاوهای سولانا در بازار! نرخ SOL از سد ۱۳۷ دلار عبور خواهد کرد؟ | ایران ماین

رمز ارز سولانا (SOL) با نشان دادن نشانه‌هایی از بهبود نرخ، به‌طور پیوسته به سمت لایه مهم ۱۳۷ دلار حرکت می‌کند. پس از نوسانات اخیر، این رمزارز دوباره وارد فاز صعودی شده و فشارهای نزولی موجود را به چالش می‌کشد.

در نمودار ۴ ساعته، با اینکه نرخ سولانا پایین‌تر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه قرار دارد، حرکت صعودی چشمگیری را آغاز کرده و به سمت لایه ۱۳۷ دلار پیش می‌رود.

این رمزارز پس از بازگشت از محدوده ۱۱۸ دلار، کندلی صعودی را تشکیل داده که بیانگر بالا رفتن علاقه به خرید و بهبود احساسات بازار است.solana-target-137-amid-weakening-resistance

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در محدوده ۴۳ درصد قرار دارد و در تلاش است به لایه ۵۰ درصد برسد. اگر RSI موفق به عبور از این آستانه شود، می‌تواند فشار خرید را بالا رفتن داده و حرکت سولانا به سمت ۱۳۷ دلار را تسریع کند.

در صورتی که روند صعودی ادامه پیدا کند و سولانا موفق به شکستن مقاومت ۱۳۷ دلار شود، می‌توان انتظار داشت که نرخ این رمز ارز به لایه ۱۶۴ دلار و حتی بالاتر برسد.

با این حال، اگر سولانا نتواند از این مقاومت عبور کند، احتمال بازگشت نرخ به لایه ۱۱۸ دلار و حتی آزمایش مجدد پشتیبانی‌های پایین‌تر وجود دارد.

در حال حاضر، سولانا با ۱.۴۸ درصد بالا رفتن نسبت به روز گذشته، در محدوده ۱۲۹ دلار معامله می‌شود. نرخ بازار این رمزارز به ۶۰.۶۴۴ میلیارد دلار بالا رفته، در حالی که مقدار خرید و فروش روزانه آن با افتی ۶۸.۶۰ درصدی، به ۱.۱۱۸ میلیارد دلار نزول یافته است.