خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

لیست ۱۰ نشان RWA برتر؛ پیشتازان دارایی‌های دنیای واقعی که باید زیر نظر بگیرید!


لیست ۱۰ نشان RWA برتر؛ پیشتازان دارایی‌های دنیای واقعی که باید زیر نظر بگیرید! | ایران ماین

دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) به دلیل بالا رفتن نرخ بعضی از نشان‌های این حوزه در ماه‌های اخیر، توجه سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

این دارایی‌ها که در دنیای فیزیکی وجود دارند، به‌صورت نشان‌های دیجیتالی‌شده بر بستر بلاکچین و از طریق قراردادهای هوشمند نیز فعالیت می‌کنند.

پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment) اخیراً لیستی از ۱۰ نشان برتر حوزه RWA بر اساس فعالیت توسعه‌ای ماهانه ارائه داده است. در این لیست، چین‌لینک (LINK) با امتیاز ۵۰۱.۹۳ در رتبه اول قرار دارد.

این نشان در سه ماهه اول سال کنونی کارایی خوبی داشت و نرخ آن به بیش از ۲۱ دلار رسید، ولی در چند ماه گذشته دچار افت شدیدی شده است.

پس از چین‌لینک، سینتتیکس (SNX) با امتیاز ۲۳۳.۹۳ در رتبه دوم و سانتریفیوژ (CFG) با امتیاز ۹۶.۱ در رتبه سوم قرار دارند.

نشان‌های اوری‌چین (ORAI)، داسک (DUSK)، میکر (MKR) و آی‌ایکس سوآپ (IX) نیز در این لیست در رتبه‌های بعدی حضور دارند. لازم به ذکر است، رتبه‌بندی این هفت نشان در تحلیل قبلی سنتیمنت نیز به همین ترتیب بوده است.

پلی‌مش (POLYX) به‌تازگی توانسته به رتبه هشتم این لیست برسد و کردیت‌کوین (CTC) هم در جایگاه نهم قرار گرفته است. دی‌فکتور (FACTR) نیز با بهبود کارایی خود وارد لیست ۱۰ نشان برتر شده است.

در این میان، یکی از نشان‌های برجسته حوزه RWA که در این لیست حضور ندارد، مانترا (OM) است. این نشان امسال شاهد توسعه قابل‌توجهی بود و نرخ آن از ۰.۰۵ دلار در ژانویه به ۱.۴۰ دلار در جولای رسید. با این حال، در هفته‌های اخیر، نرخ این رمزارز یک روند نزولی را در پیش گرفته است.

با وجود روند اخیر، میزان بالا رفتن نرخ مانترا از ابتدای سال کنونی تا کنون (YTD) به حدود ۱۷۰۰ درصد می‌رسد. بعضی از فعالان حوزه از کارایی مانترا تمجید کرده و معتقدند که این نشان در آینده توسعه‌های بیشتری خواهد داشت.