خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

لیکویید استیکینگ، کلید موفقیت سولانا و افزایش نرخ بازار آن به اوج‌های جدید!


لیکویید استیکینگ، کلید موفقیت سولانا و افزایش نرخ بازار آن به اوج‌های جدید! | ایران ماین

بر اساس گزارشی که صرافی بای‌بیت منتشر کرده، بخش لیکویید استیکینگ نظام زیستی سولانا پتانسیل زیادی برای توسعه دارد و می‌تواند نرخ بازار این پلتفرم را تا ۱۸ میلیارد دلار بالا رفتن دهد.

در حال حاضر، سولانا با بالا رفتن هجوم کاربران و یک لحظه مهم در توسعه خود روبرو است. بای‌بیت بر این باور است که لیکویید استیکینگ نشان سولانا (SOL) که توسط این صرافی راه‌اندازی شده، می‌تواند معامله‌گران خرد را جذب کردن کرده و سرعت پذیرش این نظام زیستی را بالا رفتن دهد.

لیکویید استیکینگ به کاربران این امکان را می‌دهد که علاوه بر استیک کردن دارایی‌های خود، از آن‌ها در استاندارد‌های مالی بدون مرکزیت (دیفای) استفاده کنند. این ویژگی نه تنها نقدینگی و تطبیق‌پذیری بیشتری را برای کاربران فراهم می‌آورد، بلکه فرصت کسب بهره‌وری بالاتر را نیز ایجاد می‌کند.

برای مثال، کاربران می‌توانند دارایی‌های خود را از طریق استخر استیکینگ میان اعتبارسنج‌های مختلف توزیع کرده و از پاداش‌های بیشتری بهره‌مند شوند.

در حال حاضر، ۶۸ درصد از نشان‌های سولانا (معادل ۵۷ میلیارد دلار) در استیکینگ مشارکت دارد که از اتریوم با نسبت ۲۸ درصدی پیشی گرفته است. با این حال، تنها ۶.۵ درصد از سولانا (معادل ۳.۶ میلیارد دلار) در بخش لیکویید استیکینگ استفاده می‌شود.

با توجه به داده‌های اتریوم، پیش‌بینی می‌شود که بازار نشان‌های لیکویید استیکینگ (LST) سولانا می‌تواند تا ۵ برابر توسعه کند و به ۱۸ میلیارد دلار برسد. این توسعه به ویژه زمانی تحقق خواهد یافت که نسبت لیکویید استیکینگ در پلتفرم سولانا به اندازه اتریوم برسد.

در حال حاضر، نیمی از ده استاندارد بزرگ دیفای سولانا از لحاظ نرخ کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) از لیکویید استیکینگ پشتیبانی می‌کنند.

به گزارش بای‌بیت، این صرافی اولین پلتفرمی است که گزینه لیکویید استیکینگ سولانا را راه‌اندازی کرده و انتظار می‌رود که به پل ارتباطی بین سرمایه‌گذاران خرد و نظام زیستی سولانا تبدیل شود.