خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

ماینینگ داگز به پایان رسید؛ نشان DOGS در راه ورود به صرافی‌های بزرگ جهان!


ماینینگ داگز به پایان رسید؛ نشان DOGS در راه ورود به صرافی‌های بزرگ جهان! | ایران ماین

پلتفرم اوکی‌ایکس (OKX)، یکی از سه صرافی برتر ارزهای دیجیتال از نظر مقدار خرید و فروش، اعلام کرده که قصد دارد میم‌کوین جدید تلگرامی با نام و نماد داگز (DOGS) را لیست کند.

این نشان در پلتفرم‌های اجتماعی توجه زیادی را به خود جلب کرده و بسیاری بر این باورند که می‌تواند یکی دیگر از موفقیت‌های تلگرام باشد.

بر اساس اطلاعیه منتشرشده، داگز از تاریخ ۲۰ آگوست ۲۰۲۴، ساعت ۱۲:۰۰ به وقت UTC برای خرید و فروش اسپات در OKX موجود خواهد بود و برداشت‌ آن نیز از روز بعد آغاز خواهد شد.

همچنین، خرید و فروش آتی DOGS با مارجین یواس‌دی‌ کوین (USDT) از تاریخ ۱۹ آگوست ۲۰۲۴ ساعت ۱۲:۰۰ به وقت UTC، در بخش پری‌مارکت این صرافی آغاز خواهد شد.

علاوه بر اوکی‌ایکس، نشان داگز قرار است در صرافی بزرگ بای‌بیت نیز لیست شود.

لیست شدن یک نشان در صرافی‌های دارای اعتبار معمولاً اثر مثبتی بر احساسات بازار دارد و می‌تواند منجر به بالا رفتن نرخ و پایداری نرخ آن شود.

با این حال، پس از لیست شدن نشان امکان دارد بعضی از سودهای قبلی از بین بروند؛ زیرا این نوع موقعیت‌ها معمولاً به رویداد «شایعه را بخر، خبر را بفروش» منجر می‌شود.

تیم سازنده داگز اعلام کرده‌اند که این نشان دارای عرضه‌ای ثابت، بدون دوره‌های قفل، مالکیت عمده توسط جامعه و کاربردهای اضافی در نظام زیستی تلگرام خواهد بود. با این وجود، جزئیات بیشتری راجع به اقتصاد نشان هنوز منتشر نگردیده.

بومی‌ترین میم‌کوین تلگرام پنج هفته گذشته به مخاطبان معرفی شد و ماینینگ آن در روز چهارشنبه، ۱۴ آگوست، به پایان رسید. به گفته سازندگان داگز، این رمزارز به زودی در کیف پول ولت (Wallet) تلگرام نیز پشتیبانی خواهد شد.

با توجه به پیشینه موفق پروژه‌های قبلی تلگرام، مانند نات‌کوین و همستر کامبت، و همچنین پشتیبانی گسترده جامعه، احتمالاً نشان داگز نیز آینده‌ای روشن خواهد داشت.