خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

معرفی ۱۰ رمز ارز هوش مصنوعی برتر؛ اوسیس نتورک پیشگام در توسعه!


معرفی ۱۰ رمز ارز هوش مصنوعی برتر؛ اوسیس نتورک پیشگام در توسعه! | ایران ماین

ارزهای دیجیتال مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی (AI) اخیراً به دلیل بالا رفتن نرخ خود، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. به همین دلیل، پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment) فهرستی از ۱۰ دارایی برتر این حوزه از نظر فعالیت توسعه ماهانه را ارائه داده است.

در این رتبه‌بندی، اوسیس نتورک (ROSE) با امتیاز ۸۵.۰۷ در جایگاه اول قرار دارد. نیر استاندارد (NEAR)، که بزرگ‌ترین رمز ارز هوش مصنوعی از نظر نرخ بازار است، در رده دوم قرار گرفته و در ادامه، گراف (GRT)، اورای‌چین (ORAI) و بیت‌تنسور (TAO)، به ترتیب در رتبه‌های سوم تا پنجم هستند.

از دیگر ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی موجود در این فهرست می‌توان به اوشن استاندارد (OCEAN)، گولم (GLM)، آلفیوم (ALEPH)، ماسا (MASA) و آر‌اِل‌سی (RLC) اشاره کرد.

سنتیمنت برای تهیه این فهرست، عوامل مختلفی مانند فعالیت در گیت‌هاب (GitHub)، تحلیل داده‌های آن‌چین و روندهای پلتفرم‌های اجتماعی را ارزیابی کرده است.

نکته جالب توجه این است که یکی از بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی با نرخ بازار بیش از ۴ میلیارد دلار، در این فهرست حضور ندارد.

این رمزارز، اتحادیه هوش مصنوعی فوق هوشمند (FET) است که از ادغام سه پلتفرم فچ‌.ای‌آی (Fetch.ai)، سینگولاریتی‌نت (SingularityNET) و اوشن استاندارد (Ocean Protocol) تشکیل شده است.

بر اساس داده‌های بازار، رمز ارز FET در حال حاضر در محدوده ۱.۶۰ دلار معامله می‌شود. بعضی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که نرخ این رمزارز در ماه‌های آینده به ۱۰ دلار خواهد رسید.