خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

معرفی ۳ آلت‌کوینی که نهنگ‌ها برای کسب سود در ماه سپتامبر انتخاب کرده‌اند!


معرفی ۳ آلت‌کوینی که نهنگ‌ها برای کسب سود در ماه سپتامبر انتخاب کرده‌اند! | ایران ماین

در ماه آگوست، شاهد افت نرخ‌ها در بازار کریپتو بودیم و نرخ بسیاری از دارایی‌های دیجیتال نزول یافت. در چنین شرایطی، نهنگ‌ها نهایت استفاده را برده و شروع به انباشت بعضی از آلت‌کوین‌ها با هدف کسب سود در ماه آینده کرده‌اند.

برای کسب سود در ماه سپتامبر، سه ارز دیجیتالی که توجه نهنگ‌ها را به خود جلب کرده‌اند، عبارتند از؛ تون‌کوین (TON)، یونی‌سواپ (UNI) و لیدو (LDO).

نرخ تون‌کوین پس از دستگیری پاول دورف، مدیر اجرایی تلگرام، از ۲۴ آگوست تاکنون ۲۱ درصد نزول یافته است. نهنگ‌های TON از این افت نرخ بهره برده و دارایی‌های خود را بالا رفتن داده‌اند.

داده‌های پلتفرم اینتودبلاک (IntoTheBlock) نشان می‌دهند که میزان دارایی‌های انتقالی به آدرس این نهنگ‌ها تا ۳۰۷ درصد بالا رفته است.

یونی‌سواپ نیز در ماه گذشته ۲۷ درصد از نرخ خود را از دست داده و در حال حاضر در محدوده قیمتی ۵.۸ دلار معامله می‌شود. این نزولی شدن نرخ، فرصت مناسبی را برای خرید این رمزارز ایجاد کرده؛ چرا که نسبت نرخ بازار به نرخ تحقق‌یافته (MVRV) آن منفی شده است.

هنگامی که نسبت MVRV زیر صفر باشد، بیانگر این است که نرخ دارایی کمتر از نرخ واقعی آن است و خرید آن توصیه می‌شود. نهنگ‌ها نیز با توجه به این شرایط، شروع به بالا رفتن انباشت نشان UNI کرده‌اند.

رمز ارز لیدو نیز در روزهای اخیر توجه نهنگ‌ها را به خود جلب کرده است. داده‌های پلتفرم سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهند نهنگ‌هایی که بین ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیون نشان LDO را در اختیار دارند، اکنون ۹ درصد از کل موجودی در جریان این آلت‌کوین را کنترل می‌کنند.

طی ماه گذشته، تعداد آدرس‌های نگهدارنده این حجم از LDO به میزان ۴ درصد بالا رفته که بیانگر اعتماد بیشتر سرمایه‌گذاران بزرگ به این نشان است.