خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

میلیاردر مشهور از سرمایه‌گذاری‌های خود در بازار آلت‌کوین‌ها پرده برداشت!


میلیاردر مشهور از سرمایه‌گذاری‌های خود در بازار آلت‌کوین‌ها پرده برداشت! | ایران ماین

نرخ بیت‌کوین به نزدیکی یک لایه حساس رسیده که نحوه واکنش آن به این لایه، می‌تواند مسیر آینده این رمز ارز را تعیین کند.

در همین حال، آلت‌کوین‌ها نیز به دنبال توسعه و رسیدن به سقف‌های جدید هستند. در این رابطه، تیم دراپر (Tim Draper)، سرمایه‌گذار مشهور آمریکایی، اخیراً راجع به سرمایه‌گذاری‌های خود در آلت‌کوین‌ها صحبت کرده است.

آرخام (Arkham): تیم دراپر از طریق صندوق سرمایه‌گذاری خود، در کمپانی آرخام که در زمینه تحلیل بلاکچین فعالیت می‌کند، سرمایه‌گذاری کرده است.

او این کمپانی را به خاطر توانایی‌هایشان در ارتباط دادن نام‌ها به کیف‌پول‌های بیت‌کوین تحسین کرده و اشاره کرده که این کار مورد توجه نهادهایی مانند نهاد مارشال‌های آمریکا (U.S. Marshals Office) قرار گرفته است.

تزوس (Tezos): دراپر همچنین در پروژه تزوس که یک بلاکچین با تمرکز بر قراردادهای هوشمند و برنامه‌های بدون مرکزیت به شمار می‌رود، سرمایه‌گذاری کرده است. او به تأکید این پروژه بر حاکمیت و اعتبارسنجی رسمی اشاره کرده و آن را گزینه‌ای مناسب برای پروژه‌هایی که به ایمنی و قابلیت توسعه نیاز دارند، می‌داند.

بنکور (Bancor): دراپر همچنین روی پلتفرم بدون مرکزیت نقدینگی بنکور سرمایه‌گذاری کرده و آن را یک پروژه کلیدی در نظام زیستی دیفای می‌داند که به بهبود نقدینگی نشان‌ها و کارایی بازار یاری میدهد.

هند‌شیک (Handshake): یکی دیگر از سرمایه‌گذاری‌های دراپر، مربوط به استاندارد نام‌گذاری بدون مرکزیت هند‌شیک است. او اعتقاد دارد که این پروژه می‌تواند ثبت و مالکیت نام دامنه را از طریق فناوری بلاکچین متحول کند.

تیم دراپر در نهایت تأکید کرده که هر توکنی که قصد سرمایه‌گذاری روی آن را دارد، باید کاربرد واقعی داشته باشد و هدفی فراتر از حدس و گمان را دنبال کند.

او همچنین باور دارد که قراردادهای هوشمند نقش مهمی در آینده سرمایه‌گذاری و خرید و فروش خواهند داشت و می‌توانند مذاکرات پویا و اجرای دقیق توافقات را فراهم کنند.