خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

ناامیدی کاربران از ایردراپ کتیزن! تاثیر تغییرات جدید بر نرخ CATI چه خواهد بود؟


ناامیدی کاربران از ایردراپ کتیزن! تاثیر تغییرات جدید بر نرخ CATI چه خواهد بود؟ | ایران ماین

پروژه کتیزن (Catizen)، یکی از بازی‌های درآمدزای محبوب در تلگرام، در آستانه برگزاری ایردراپ بزرگ خود قرار دارد، ولی تغییرات اخیر در نحوه تخصیص نشان‌ها باعث ناامیدی بسیاری از مشارکت‌کنندگان اولیه شده و دلواپسی‌هایی را راجع به وضوح پروژه به وجود آورده است.

طبق گزارش‌ها، نشان CATI قرار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴، ساعت ۱۰:۰۰ به وقت UTC، از طریق خدمت لانچ‌پول صرافی بایننس عرضه شود.

با وجود امیدواری‌هایی که نسبت به لیست شدن این نشان در صرافی دارای اعتبار بایننس وجود دارد، تغییرات توکنومیک پروژه واکنش‌های منفی زیادی در پلتفرم‌های اجتماعی به همراه داشته است.

یکی از تحلیلگران حوزه کریپتو به نام گوتامگوپتاگ (Gautamguptagg) به تغییرات ایردراپ CATI اشاره و اعلام کرده که طبق اعلام قبلی، قرار بود نشان‌ها براساس سطح حضور به کاربران تعلق گیرد، ولی اکنون این شرط به میزان سرمایه‌گذاری تغییر یافته است.

او در توییتی نوشت:

او همچنین به این موضوع اشاره کرده که طبق برنامه قبلی قرار بود ۴۳ درصد از موجودی نشان CATI در ایردراپ توزیع شود، ولی این رقم اکنون به ۳۴ درصد نزول یافته و ۹ درصد به لانچ‌پول بایننس اختصاص داده شده است. علاوه بر این، تیم پروژه بدون اطلاع‌رسانی در وایت‌پیپر، ایردراپ را به دو فصل تقسیم کرده است.

در این میان، تحلیل نرخ نشان CATI در بازار پیش از عرضه گیت (Gate.io) بیانگر حرکت جانبی آن بالای پشتیبانی ۰.۶۶ دلار می باشد.

اگر لیست شدن این نشان در صرافی بایننس موجب بالا رفتن فعالیت سرمایه‌گذاران شود، نرخ CATI می‌تواند مقاومت ۰.۹۵ دلار را به چالش بکشد و یک توسعه ۳۳ درصدی را تجربه کند.catizen-price-prediction-1-airdrop-transparency-concerns

در غیر این صورت، ادامه جنجال‌ها امکان دارد باعث سقوط نرخ آن به ۰.۴۳ دلار شود.