خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

نات‌کوین در آستانه شروع یک حرکت صعودی جدید! بررسی موانع و فرصت‌ها


نات‌کوین در آستانه شروع یک حرکت صعودی جدید! بررسی موانع و فرصت‌ها | ایران ماین

گاوهای بیت‌کوین در تلاشند تا لایه ۶۰,۰۰۰ دلار را به یک لایه حمایتی تبدیل کنند. اگر آنها موفق شوند، امکان دارد نرخ نات‌کوین (NOT) نیز بالا رفتن یابد.

نمودار نات‌کوین (NOT) نشان می‌دهد که در تاریخ ۵ آگوست، خرس‌ها سعی کردند نرخ را به زیر لایه حمایتی ۰.۰۰۹ دلار بکشانند و در آن لایه نگه دارند، ولی گاوها مانع از انجام چنین کاری شدند.

روز بعد، نرخ نات‌کوین به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) در لایه ۰.۰۱۲ دلار رسید، ولی گاوها در عبور از این مقاومت با مشکل مواجه شدند. با این حال، ماندن نرخ در نزدیکی این میانگین متحرک نمایی، احتمال شکست به سمت بالا را بالا رفتن می‌دهد.

اگر خریداران بتوانند نرخ را به بالاتر از میانگین‌های متحرک برسانند، خرس‌ها کنترل بازار را از دست خواهند داد و نرخ نات‌کوین امکان دارد به ۰.۰۱۸ دلار برسد. ولی اگر نرخ از لایه فعلی نزول یابد و به زیر ۰.۰۰۹ دلار برسد، امکان دارد یک حرکت نزولی به سمت ۰.۰۰۵ دلار آغاز شود.

در حال حاضر، هر دو میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) به حالت افقی درآمده‌اند و شاخص قدرت نسبی (RSI) اندکی زیر نقطه میانی (خنثی) قرار دارد که بیانگر مزیت جزئی برای فروشندگان است.traders-hope-60k-bitcoin-price-boosts-momentum-in-eth-sui-tao-and-not

خرس‌ها احتمالا تلاش خواهند کرد تا نرخ را به لایه ۰.۰۱۰ دلار نزول دهند که این لایه می‌تواند به عنوان پشتیبانی عمل کند. با این حال، اگر نرخ به زیر ۰.۰۱۰ دلار برسد، خرس‌ها کنترل بازار را دوباره به دست خواهند گرفت.

از سوی دیگر، اگر گاوها بتوانند نرخ را به بالاتر از ۰.۰۱۳ دلار برسانند و نگه دارند، امکان دارد یک حرکت صعودی جدید به سمت ۰.۰۱۵ دلار آغاز شود.