خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

نرخ ایگن‌لیر در حال ریزش! آیا اکنون بهترین زمان برای خرید EIGEN است؟


نرخ ایگن‌لیر در حال ریزش! آیا اکنون بهترین زمان برای خرید EIGEN است؟ | ایران ماین

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، نشان استاندارد ری‌استیکینگ ایگن‌لیر (EIGEN) در تاریخ ۱ اکتبر به بازار عرضه و در صرافی‌های بزرگی مانند بایننس، کوین‌بیس، کراکن و اوکی‌ایکس (OKX) لیست شد.

بر اساس داده‌های بازار، این نشان در ابتدا در محدوده قیمتی ۳.۵۰ تا ۴.۵۰ دلار معامله می‌شد، ولی تحت اثر روندهای نزولی در بازار کریپتو، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ درصد نزول یافته و اکنون به ۳.۲۹ دلار رسیده است.eigenlayer-price-prediction-is-it-time-to-buy-in-eigen

ایگن‌لیر به کاربران اجازه می‌دهد از دارایی‌های استیک‌شده مانند اتریوم و نشان‌های لیکویید استیکینگ (LST) در اپلیکیشن‌های بدون مرکزیت این نظام زیستی استفاده کنند. این استراتژی به بالا رفتن کارایی دارایی‌ها و ارتقا ایمنی نظام زیستی اتریوم یاری میدهد.

پس از آغاز خرید و فروش، EIGEN به سرعت وارد لیست ۱۰۰ رمزارز برتر از نظر نرخ بازار شد که بیانگر علاقه‌مندی بالای کاربران و پتانسیل توسعه پروژه است.

در همین حال، داده‌ها نشان می‌دهند که جاستین سان، بنیان‌گذار ترون، ۵.۲۴ میلیون نشان EIGEN را برای فروش به صرافی HTX منتقل کرده و بعضی دیگر از دارندگان بزرگ نیز خرید و فروش قابل‌توجهی را انجام داده‌اند.

با این وجود، خرید عمده توسط بعضی از نهنگ‌ها نیز همچنان ادامه دارد. در همین راستا، گزارش‌ها حاکی از آنند که دو نهنگ بزرگ حدود ۷۰۲۳۲۴ نشان EIGEN به نرخ ۲.۸۶ میلیون دلار خریداری کرده‌اند.

ایگن‌لیر با بیش از ۱۱ میلیارد دلار نرخ دارایی قفل‌شده (TVL)، حضور قابل‌توجهی در بازار دارد. این استاندارد پس از رسیدن به سقف دارایی ۲۰ میلیارد دلار در ماه ژوئن، با برداشت سرمایه روبرو شد، ولی هنوز هم حجم قابل‌توجهی از دارایی‌های قفل‌شده را در اختیار دارد.

نرخ بازار این پروژه در حال حاضر حدود ۶۷۴.۶۱ میلیون دلار می باشد و ۱۴.۹ درصد از نشان‌های آن طی ۶ روز آینده آزاد خواهند شد.

در صورت ادامه روند نزولی، نرخ EIGEN امکان دارد به لایه پشتیبانی ۳ دلار برسد. ولی با توجه به علاقه‌ سرمایه‌گذاران و رهاسازی نشان‌های جدید، امکان بازگشت نرخ تا ۵ دلار نیز وجود دارد.