خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

نرخ برت در آستانه یک افزایش انفجاری؛ خستگی فروشندگان سیگنال می‌دهد!


نرخ برت در آستانه یک افزایش انفجاری؛ خستگی فروشندگان سیگنال می‌دهد! | ایران ماین

میم‌کوین برت (BRETT) که بر روی پلتفرم بیس (Base) ساخته شده، امکان دارد در حال آماده شدن برای یک بازگشت صعودی باشد؛ زیرا سیگنال‌های واگرایی نرخ/حجم دوباره ظاهر شده‌اند.
بر اساس داده‌های موجود، در حالی که روند نرخ برت کاهشی است، مقدار خرید و فروش آن بالا رفته است. این واگرایی نشان می‌دهد که حجم فروش امکان دارد به اوج خود نزدیک شده باشد و احتمالاً شرایط برای یک بازیابی فراهم می‌شود.
نرخ برت روز گذشته یک افت ۱۰ درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر، در محدوده ۰.۰۸۵ دلار معامله می‌شود. در همان بازه زمانی، مقدار خرید و فروش آن با رشدی ۱۷ درصدی، به بیش از ۲۲ میلیون دلار رسیده است. این واگرایی بین نرخ و مقدار خرید و فروش نشان می‌دهد که دارندگان در حال نزول موقعیت‌های خود هستند. این وضعیت همچنین نشان می‌دهد که بازار امکان دارد به نقطه‌ای نزدیک شده باشد که در آن، حجم فروش نزول می‌یابد. در این مرحله، معمولاً خریداران دوباره به بازار برمی‌گردند که می‌تواند منجر به بازگشت نرخ شود.

به گفته تحلیلگران، اگر حجم فروش به اوج خود برسد و فروشندگان خسته شوند، نرخ BRETT با بالا رفتن فعالیت خرید، بالا خواهد رفت. تغییر در روند بازار امکان دارد نرخ این میم‌کوین را به ۰.۱۱ دلار برساند.
نرخ برت در آستانه یک افزایش انفجاری؛ خستگی فروشندگان سیگنال می‌دهد!با این حال، اگر روند کنونی ادامه یابد و فعالیت فروش همچنان زیاد باشد، نرخ برت امکان دارد به ۰.۰۵ دلار نزول یابد.
در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) برت احتمال رسیدن فروشندگان به حالت خستگی را تایید می‌کند. در حال حاضر، RSI در لایه ۳۹.۱۷ قرار دارد و به منطقه اشباع فروش نزدیک می‌شود. علاوه بر این، شاخص جریان پول چایکین (CMF) هم در حال افزایش است که احتمال بازگشت نرخ را ارتقا می‌کند.