خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

نشان کتیزن (CATI) در کدام بازارهای معاملاتی لیست شده؟


نشان کتیزن (CATI) در کدام بازارهای معاملاتی لیست شده؟ | ایران ماین

پس از یک تأخیر دوماهه، نشان Catizen برای مبادله در بازارهای معاملاتی فعال شد که نقطه عطف مهمی برای بازی‌های کلیکی (Tap-to-Earn) مبتنی بر تلگرام است.

از ساعت 6 صبح امروز، 150 میلیون نشان کتیزن (15٪ از کل عرضه) به عنوان بخشی از توزیع فصل 1 بازی به کاربران داده شد. این نشان‌ها اکنون برای مبادله در چندین صرافی بزرگ از جمله Binance ،Bybit و Bitget موجود هستند.

توزیع نشان CATI نیز از اوایل هفته آغاز شد. دارندگان CATI نشان‌های خود را بر اساس فعالیت‌های درون بازی دریافت می‌کردند؛ با برنامه‌ریزی ایردراپ‌های فصلی بیشتر به عنوان بخشی از تخصیص بزرگ‌تر 340 میلیون نشان CATI.

علی‌رغم ناامیدی بازیکنان در مورد نزول درصد ایردراپ وعده داده شده در لحظه آخر که باعث شد 9 درصد از عرضه به Binance Launchpool منتقل شود، جامعه بازی همچنان فعال است. از باقی‌مانده عرضه نشان، 57 درصد برای نقدینگی، خزانه‌داری، تیم، سرمایه‌گذاران و مشاوران کنار گذاشته شده است.

توسعه‌دهنده کتیزن، پلوتو استودیو، با بیش از 39 میلیون مخاطب و 18 میلیون بازیکن فعال ماهانه، تعامل قابل توجه کاربران را گزارش کرده است. به گفته پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام، این بازی از طریق خریدهای درون‌برنامه‌ای 16 میلیون دلار درآمد داشته است.

راه‌اندازی نشان‌های CATI به گسترش مداوم بلاکچین TON یاری میدهد که به سرعت از طریق مینی‌اپلیکیشن‌های محبوب تلگرام در حال جذب کردن است. Catizen بخشی از فهرست رو به توسعه بازی‌های Tap-to-Earn است که 

بلاکچین TON که بالا رفتن شدیدی در استفاده و پذیرش داشته است، اکنون از بیش از 1159 پروژه رمزارزی پشتیبانی می‌کند. مجموع نرخ قفل شده آن (TVL) به 350 میلیون دلار بالا رفته است و مقدار خرید و فروش آن در طول سال گذشته 12 برابر شده که عمدتاً ناشی از فعالیت صرافی‌های بدون مرکزیت است.