خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

نقل و انتقالات نهنگ‌های ریپل باز هم خبرساز شد! آیا پشتیبانی ۰.۵۰ دلار از دست می‌رود؟


نقل و انتقالات نهنگ‌های ریپل باز هم خبرساز شد! آیا پشتیبانی ۰.۵۰ دلار از دست می‌رود؟ | ایران ماین

نهنگ‌های ریپل (XRP) با نقل و انتقالات بزرگ و مدام خود، همچنان سرفصل اخبار بازار کریپتو هستند و گمانه‌زنی‌ها در خصوص نرخ ریپل را برانگیخته‌اند.

طبق گزارش‌های پلتفرم ردیابی ویل آلرت (WhaleAlert)، اخیراً یک کیف پول ناشناس ۹۵ میلیون واحد XRP، معادل ۵۰ میلیون دلار، را به بایننس منتقل کرده است.

این جابجایی بزرگ، در ساعات اولیه روز شنبه، از یک کیف پول ناشناس که در ابتدا توسط بایننس فعال شده بود، به کیف پولی با آدرس بایننس انجام شد. در زمان جابجایی، نرخ ریپل حدود ۰.۵۲۲۹ دلار بود و نرخ این تراکنش تقریباً ۵۰ میلیون دلار برآورد شده است.

طبق داده‌های زنجیره‌ای، این اولین باری نیست که انتقالات بزرگ بین این دو کیف پول انجام می‌شود. در ۲۹ آگوست نیز ۶۰ میلیون واحد XRP از همین کیف پول منتقل شده بود که در آن زمان حدود ۳۹ میلیون دلار نرخ داشت.

این الگوی انتقالات مکرر و بزرگ نشان می‌دهد که احتمالاً این تراکنش‌ها بخشی از یک مدیریت استراتژیک توسط بایننس یا نهادی مرتبط با آن است. تاریخچه کیف پول‌ها نشان می‌دهد که این کیف پول‌ها از دسامبر ۲۰۲۳ فعال بوده‌اند و در انتقالات متعددی کمپانی کرده‌اند.

علاوه بر این، گزارش‌ها نشان می‌دهند که در ۶ سپتامبر ۱۰۰ میلیون واحد XRP از ریپل به یک کیف پول ناشناس منتقل شده است. این تراکنش‌ با توجه به دعوای حقوقی بین ریپل و نهاد بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، مورد توجه قرار گرفته است.

شایان ذکر است که امروز نرخ ریپل با نزول بیش از ۶ درصدی به لایه پشتیبانی مهم ۰.۵۰ دلار نزدیک شد. با این حال، اکنون نرخ کمی بهبود یافته و با ۱.۷ درصد نزول روزانه در محدوده ۰.۵۲۷۹ دلار قرار دارد.xrp-whales-resume-dumping-amid-sec-appeal-woes-is-0-50-next-