خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

نهنگ بزرگ ۸ هزار اتریوم فروخت؛ ولی تحلیلگران از آینده روشن ETH خبر می‌دهند!


نهنگ بزرگ ۸ هزار اتریوم فروخت؛ ولی تحلیلگران از آینده روشن ETH خبر می‌دهند! | ایران ماین

یک نهنگ اتریوم بیش از ۸,۰۰۰ اتریوم به نرخ تقریبی ۲۴ میلیون دلار را فروخته و از خرید اولیه خود که قبل از افت نرخ انجام داده بود، حدود ۴ میلیون دلار ضرر کرده است.

نکته جالب توجه این است که این فروش در حالی انجام شده که اخیراً اتریوم با انباشت گسترده و پیش‌بینی‌های مثبت مواجه بوده است.

به گزارش پلتفرم تحلیلی لوک‌آن‌چین، این نهنگ در تاریخ ۲۶ آگوست، ۸,۸۲۵ اتریوم را به بایننس انتقال وجه کرده و با فروش آن، ضرری نزدیک به ۳.۹۶ میلیون دلار متحمل شده است.

با نرخ‌های فعلی، کل معامله حدود ۲۴ میلیون دلار نرخ داشته است. خرید اولیه این نهنگ، پیش از افت بازار، بین ۲۷ جولای تا ۳ آگوست با نرخ تقریبی ۲۷.۹۶ میلیون دلار انجام شده بود.ethereum-whale-offloads-24m-eth-whats-next-for-eth-price-

در سال کنونی، خریدهای بزرگ نهنگ‌ها به دلیل بالا رفتن اولیه نرخ در سه‌ماهه اول سال و تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین در ایالات متحده بالا رفته است. نرخ اتریوم نیز همزمان با تایید ETF اسپات آن توسعه قابل‌توجهی داشته است.

در حال حاضر، عوامل کلان اقتصادی بر نرخ دارایی‌های کریپتو اثر می‌گذارند و سرمایه‌گذاران منتظر نزول نرخ بهره هستند تا سرمایه‌های جدید را به بازار وارد کنند.

با وجود فروش این نهنگ، نرخ اتریوم با بازپس‌گیری پشتیبانی، سیگنال‌های مثبتی را نشان داده است. در واقع، پس از بالا رفتن میزان ETHهای استیک‌شده، چشم‌انداز بلندمدت اتریوم صعودی شده و گمانه‌زنی‌هایی در مورد بالا رفتن احتمالی نرخ این رمزارز ایجاد شده است.

به گفته تحلیلگران، اگر نرخ اتریوم بتواند لایه روانی ۳,۰۰۰ دلار را پشت سر بگذارد، امکان دارد شاهد بالا رفتن چشمگیری باشد.

در همین حال، طبق داده‌های کریپتوکوانت، نهنگ‌های اتریوم در ۹۶ ساعت گذشته، ۲۰۰,۰۰۰ اتریوم جمع‌آوری کرده‌اند که نرخ این دارایی‌ها به ۵۴۰ میلیون دلار می‌رسد.