خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

نهنگ‌ها در حال انباشت دوج‌کوین؛ معامله‌گران به افزایش نرخ DOGE خوش‌بینند!


نهنگ‌ها در حال انباشت دوج‌کوین؛ معامله‌گران به افزایش نرخ DOGE خوش‌بینند! | ایران ماین

نرخ دوج‌کوین (DOGE) در هفت روز گذشته بیش از ۶ درصد بالا رفته و یکی از بهترین عملکردها را در میان ۱۰ رمز ارز برتر بازار به ثبت رسانده است. در این میان، داده‌های آنچین نشان می‌دهد که این بالا رفتن نرخ می‌تواند ادامه‌دار باشد.

طبق گزارش اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock)، تعداد آدرس‌هایی که حداقل ۱۰ میلیارد نشان DOGE در اختیار دارند، در ۳۰ روز گذشته ۵۰ درصد بالا رفته است. انباشت نشان توسط این نهنگ‌ها معمولاً به معنای اعتماد آن‌ها به پتانسیل بالا رفتن نرخ بوده و یک سیگنال صعودی تلقی می‌شود.

داده‌های شاخص ورود/خروج پول (IOMAP) نیز از سناریوی صعودی پشتیبانی می‌کند. این شاخص وضعیت دارندگان یک دارایی را از لحاظ سوددهی بررسی می‌کند. در زمان نگارش این خبر، ۱.۱۱ میلیون آدرس که ۱۳.۷۸ میلیارد نشان DOGE را بین ۰.۰۸۹ تا ۰.۱۰ دلار خریداری کرده‌اند، در سود هستند.

در همین حال، ۳۶۰۹۷۰ آدرس که بیش از ۴۸ میلیارد نشان را با نرخ متوسط ۰.۱۲ دلار انباشت کرده‌اند، در ضرر قرار دارند. بنابراین، به نظر می‌رسد یک پشتیبانی قوی در محدوده ۰.۱۰ دلار وجود داشته باشد. اگر فشار خرید بالا رفتن یابد، نرخ می‌تواند به طور بالقوه به ۰.۱۳ دلار برسد.

قبل از اینکه نرخ به ۰.۱۰ دلار جهش کند، دوج‌کوین سقوط کرد و به ۰.۰۸۲ دلار رسید. با این حال، وضعیت فعلی شاخص دلتای تجمعی حجم (CVD) بیانگر بالا رفتن فشار خرید است.dogecoin-sees-whale-activity-jump

اگر این روند ادامه یابد، نرخ DOGE می‌تواند در کوتاه‌مدت مقاومت ۰.۱۱ دلار را آزمایش کند و در صورت غلبه بر آن، به ۰.۱۳ دلار برسد. با این حال، اگر نهنگ‌ها شروع به تخلیه دارایی‌های خود کنند، نرخ امکان دارد به زیر ۰.۱۰ دلار سقوط کند.