خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

نهنگ‌های دوج‌کوین در حال خریدهای چندصد میلیونی! نرخ DOGE به زودی اوج می‌گیرد؟


نهنگ‌های دوج‌کوین در حال خریدهای چندصد میلیونی! نرخ DOGE به زودی اوج می‌گیرد؟ | ایران ماین

نرخ دوج‌کوین (DOGE) در دو روز گذشته با افتی ۱۴ درصدی مواجه شده و دستاوردهای خود در اواخر سپتامبر را از دست داده است. این افت شدید باعث شده تا بعضی سرمایه‌گذاران نسبت به مسیر آینده این رمز ارز مردد شوند.

با این حال، نشانه‌هایی از آماده شدن نهنگ‌های بازار برای بازگشت احتمالی نرخ مشاهده می‌شود که امکان دارد فرصتی برای خرید ایجاد کند.

طبق گزارش‌ها، نهنگ‌هایی که حداقل ۰.۱ درصد از موجودی در جریان دوج‌کوین را در اختیار دارند، از فرصت پایین بودن نرخ استفاده کرده و در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۱۷ میلیون دوج‌کوین به نرخ حدود ۴۵ میلیون دلار خریداری کرده‌اند.

این بیشترین حجم DOGE خریداری‌شده در یک ماه گذشته به شمار می‌رود و نشان می‌دهد که نهنگ‌ها به بهبود نرخ دوج کوین خوش‌بین هستند.

در این میان، تعداد آدرس‌های جدید پلتفرم نیز در هفته گذشته ۷۲ درصد بالا رفته است. بر اساس داده‌های اینتودبلاک (IntoTheBlock)، در تاریخ ۳۰ سپتامبر، ۱۹۶۳۰ آدرس جدید ایجاد شده که از بالا رفتن علاقه کاربران به تعامل با این پلتفرم حکایت دارد.

از طرفی، واگرایی نرخ و آدرس‌های فعال روزانه (DAA) برای دوج‌کوین نیز سیگنال خرید را نشان می‌دهد. با وجود نزولی شدن نرخ، تعداد سرمایه‌گذارانی که در پلتفرم دوج‌کوین تراکنش می‌کنند، بالا رفته که می‌تواند بیانگر فاز انباشت باشد.

بالا رفتن فعالیت پلتفرم در شرایط افت نرخ، معمولاً نشانه‌ای است که سرمایه‌گذاران خود را برای بالا رفتن نرخ آماده می‌کنند.

در حال حاضر، دوج‌کوین با نرخ ۰.۱۰۷۸ دلار معامله می‌شود و نتوانسته بر مقاومت ۰.۱۳۰ دلار غلبه کند. این رمز ارز اکنون در حال تبدیل لایه فعلی به پشتیبانی است که در صورت موفقیت، مقدمات بالا رفتن نرخ را فراهم خواهد کرد.

در صورت بالا رفتن نرخ، مقاومت بعدی ۰.۱۱۸ دلار خواهد بود که عبور از آن می‌تواند راه را برای افزایش تا ۰.۱۳۰ دلار هموار کند.dogecoin-whales-could-reverse-price-decline

در مقابل، اگر پشتیبانی ۰.۱۰۷۸ دلاری حفظ نشود، دوج‌کوین امکان دارد وارد فاز نوسان جانبی بین ۰.۱۰۷ و ۰.۰۹۴ دلار شود که در این صورت، بهبود نرخ به تعویق خواهد افتاد.