خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

نهنگ‌های کاردانو دست به فروش سنگینی زدند! نرخ ADA به ریزش ادامه می‌دهد؟


نهنگ‌های کاردانو دست به فروش سنگینی زدند! نرخ ADA به ریزش ادامه می‌دهد؟ | ایران ماین

نرخ کاردانو (ADA) از ماه آگوست تاکنون نتوانسته به شتاب صعودی خود بازگردد و همین امر مانع از بازیابی نرخ آن شده است. این آلت‌کوین همچنان زیر لایه نقطه مقاومت اصلی ۰.۳۷ دلار باقی مانده و ناتوانی در عبور از این لایه، هرگونه بالا رفتن نرخ را محدود کرده است.

در این میان، نهنگ‌ها نیز به آینده نرخ کاردانو بدبین شده‌اند. آدرس‌هایی که بین ۱۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون ADA در اختیار دارند، طی پنج روز گذشته بیش از ۳۲۰ میلیون واحد از این رمز ارز را به نرخ حدودا ۱۱۲ میلیون دلار فروخته‌اند. این فروش‌ها نشان می‌دهند که سرمایه‌گذاران بزرگ دیگر به سودهای کوتاه‌مدت امیدوار نیستند.

در همین راستا، روند کلی کاردانو بیانگر نزول خوش‌بینی میان هولدرهای بلندمدت است. شاخص میانگین سن نشان نتوانسته بالا رفتن پایداری داشته باشد که این موضوع، نشان می‌دهد که هولدرهای بلندمدت نیز نسبت به پتانسیل کوتاه‌مدت کاردانو اعتماد خود را از دست داده‌اند.

البته نرخ کاردانو در روزهای اخیر حدود ۷.۵ درصد توسعه کرده و در حال حاضر در محدوده ۰.۳۵ دلار معامله می‌شود. این رمز ارز اکنون تنها ۷ درصد با مقاومت ۰.۳۷ دلار فاصله دارد و عبور از این لایه برای بازگشت نرخ ضروری به نظر می‌رسد.heavy-selling-may-prevent-cardano-price-rise

با توجه به فروش‌های اخیر نهنگ‌ها و ضعف کلی روند، به احتمال زیاد ADA نخواهد توانست از لایه ۰.۳۷ دلار عبور کند و امکان دارد پایین‌تر از این لایه تثبیت شود و به دنبال آن، لایه حمایتی ۰.۳۱ دلار را آزمایش کند.

با این حال، اگر سرمایه‌گذاران خُرد وارد عمل شوند و حجم فروش را جذب کردن نمایند یا هولدرهای بلندمدت بار دیگر اعتماد خود را به کاردانو بازیابند، این رمزارز امکان دارد از مقاومت ۰.۳۷ دلار عبور کند و زمینه را برای توسعه ۲۰ درصدی و رسیدن به لایه ۰.۴۲ دلار فراهم آورد، که این امر چشم‌انداز نزولی فعلی را بی‌اعتبار خواهد کرد.