خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

نگاه خیره بازار کریپتو به تصمیمات فدرال رزرو؛ قیمت بهره این ماه نزول می‌یابد؟


نگاه خیره بازار کریپتو به تصمیمات فدرال رزرو؛ قیمت بهره این ماه نزول می‌یابد؟ | ایران ماین

فعالان بازار کریپتو در انتظار عرضه داده‌های اشتغال ایالات متحده و اظهارات مقامات فدرال رزرو هستند که می‌توانند بر روند قیمتی بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها اثر بگذارند. این آمار و گزارش‌ها به‌ویژه با توجه به احتمال افت نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه سپتامبر اهمیت زیادی دارند.

طبق پیش‌بینی‌های بازار، گزارش بیکاری ایالات متحده احتمالاً در ماه آگوست به ۱۶۲,۰۰۰ نفر برسد که این تعداد در ماه قبل ۱۱۴,۰۰۰ نفر بوده است.

همچنین، نرخ بیکاری ماهانه ۴.۲ درصد پیش‌بینی می‌شود که اندکی کمتر از نرخ ۴.۳ درصدی ماه جولای است. این داده‌ها معمولاً احساسات معامله‌گران در بازار کریپتو را تحت اثر قرار می‌دهند.

علاوه بر این داده‌های اقتصادی، چندین مقام فدرال رزرو نیز پس از عرضه این گزارش سخنرانی خواهند داشت.

به‌عنوان مثال، جان ویلیامز، رئیس فدرال رزرو نیویورک، و کریستوفر والر، عضو هیئت‌مدیره فدرال رزرو، از جمله افرادی هستند که در تاریخ ۶ سپتامبر راجع به وضعیت اقتصادی و سیاست‌های آینده صحبت خواهند کرد.

معامله‌گران بازار کریپتو به‌دقت این اظهارات را دنبال می‌کنند تا سرنخ‌هایی راجع به موضع‌گیری‌های آتی بانک مرکزی آمریکا به دست آورند.

در هفته گذشته، بازار کریپتو نوسانات زیادی را تجربه کرده و بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها افت قابل‌توجهی داشته‌اند. داده‌های تاریخی نشان می‌دهند که اگر روند نزولی ادامه یابد، نرخ بیت‌کوین امکان دارد در ماه سپتامبر به ۵۰,۰۰۰ دلار نزول پیدا کند.

با این حال، داده‌های اخیر مربوط به شاخص هزینه‌های مصرفی شخصی (PCE) در ایالات متحده، حاکی از نزول تورم بوده و این مسئله امیدواری‌هایی را در بازار ایجاد کرده است.

در این میان، ابزار فد واچ (CME FedWatch) هم نشان می‌دهد که احتمال این که فدرال رزرو نرخ بهره را در سپتامبر به میزان ۲۵ واحد پایه (bps) نزول دهد، ۷۰ درصد است. همچنین، احتمال ۳۰ درصدی نیز برای نزول نرخ بهره به میزان ۵۰ واحد پایه وجود دارد.