خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

هاردفورک چانگ کاردانو با موفقیت‌ اجرا شد! منتظر بالا رفتن نرخ ADA باشیم؟


هاردفورک چانگ کاردانو با موفقیت‌ اجرا شد! منتظر بالا رفتن نرخ ADA باشیم؟ | ایران ماین

کاردانو (ADA) با راه‌اندازی هاردفورک چانگ (Chang) به مرحله جدیدی از حاکمیت بدون مرکزیت وارد شده است. این تغییر به‌طور رسمی از اواخر روز یکشنبه آغاز شد و اکنون به دارندگان نشان ADA این امکان را می‌دهد که نمایندگان حاکمیت را انتخاب کرده و در مورد پیشنهادات توسعه‌ای مهم رأی دهند.

بنیاد کاردانو این هاردفورک را به‌عنوان یک نقطه عطف بزرگ برای پلتفرم و جامعه کاردانو معرفی کرده است.

هاردفورک چانگ یک ساختار حاکمیتی جدید را معرفی می‌کند که شامل سه نهاد اصلی است: کمیته قانون اساسی، نمایندگان منتخب (dReps) و اپراتورهای استخر سهام (SPOs).

در همین راستا، چارلز هاسکینسون، هم‌بنیان‌گذار کاردانو هم اعلام کرده که کلیدهای جنسیس دیگر دارای اعتبار نیستند و این تغییر نهایی شده است.

همزمان با تکمیل موفقیت‌آمیز هاردفورک چانگ، شاخص نسبت لانگ/شورت (Long/Short) نشان می‌دهد که ADA امکان دارد با بالا رفتن نرخ قابل‌توجهی روبرو شود.

این نسبت که به ۲.۹۱ بالا رفته، به این معنی است که ۷۵ درصد از معامله‌گران معتقدند نرخ این رمزارز، افزایشی خواهد یافت.

بر اساس داده‌های بازار، نرخ ADA با بیش از ۲ درصد توسعه در ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۳۳ دلار رسیده است.cardano-chang-hard-fork-ada-governance

در کنار این تغییرات مثبت، این مدل جدید همچنین امکان دارد کار را برای نهادهای نظارتی مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده دشوار کند تا کاردانو را به‌عنوان یک اوراق بهادار طبقه‌بندی کنند.

از طرفی، هاسکینسون همچنین اعلام کرده که در ماه اکتبر، چشم‌انداز “کاردانو ۲” را معرفی خواهد کرد. وی همچنین به بهبودهایی مانند راه‌اندازی پلتفرم‌ اجتماعی بدون مرکزیت و ادغام‌ با فناوری هوش مصنوعی اشاره کرده که می‌توانند کاردانو را به جایگاه خود بازگردانند.