خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

هجوم نهنگ‌ها برای خرید تون‌کوین در کف؛ امیدها برای بازگشت TON صعود کرد!


هجوم نهنگ‌ها برای خرید تون‌کوین در کف؛ امیدها برای بازگشت TON صعود کرد! | ایران ماین

پس از دستگیری پاول دورف، مؤسس تلگرام، در تاریخ ۲۴ آگوست، نرخ تون‌کوین (TON) به شدت نزول یافت و به ۵ دلار رسید. این افت نرخ باعث شد که تون‌کوین از فهرست ۱۰ رمز ارز برتر خارج شود و اکنون در رقابت برای حفظ جایگاه یازدهم با کاردانو قرار دارد.

در این میان، گزارش‌ها حاکی از آنند که نهنگ‌های تون‌کوین به طور فعال، در حال خرید این رمز ارز هستند که امکان دارد بیانگر انتظار آن‌ها برای آزادی قریب‌الوقوع دورف و بالا رفتن مجدد نرخ TON باشد.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، علی‌رغم تلاش‌ چهره‌های برجسته‌ای مانند ایلان ماسک و بعضی از سیاستمداران برای رهاسازی دورف، دستگیری او به مدت ۹۶ روز دیگر تمدید شده است.

در این میان، امارات متحده عربی نیز از فرانسه خواسته که دورف را به دلیل شهروندی امارات آزاد کند و خواستار ارائه سرویس ها کنسولگری فوری به او شده است.

بالا رفتن شدید خرید و فروش تون‌کوین توسط نهنگ‌ها پس از سقوط نرخ، که بزرگ‌ترین بالا رفتن از ماه ژوئن تاکنون بوده، می‌تواند به بهبود نرخ این رمز ارز کمک کند.

همچنین، فعالیت بالای آدرس‌های فعال روزانه و بالا رفتن تراکنش‌ها در تاریخ ۲۶ آگوست، بیانگر نوسانات احتمالی در آینده است.

علاوه بر این، نسبت نرخ بازار به نرخ تحقق‌یافته (MVRV) تون‌کوین در ۲۶ آگوست، شرایط مطلوبی را برای خرید این رمز ارز نشان می‌دهد.

از طرفی، راه‌اندازی پروژه داگز (Dogs) بر بستر بلاکچین تون، که یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌ها پس از نات‌کوین (Notcoin) به شمار می‌رود، به بالا رفتن تراکنش‌ها و جلب توجهات به این پلتفرم کمک کرده است.

کارشناسان معتقدند که مجموع این عوامل امکان دارد به بالا رفتن نرخ تون‌کوین در آینده نزدیک منجر شود.