خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

هشدار ریزش نرخ برای این ۳ رمزارز!


هشدار ریزش نرخ برای این ۳ رمزارز! | ایران ماین

از آنجایی که بازار کریپتو در بازپس‌گیری مرز ۲ تریلیون دلار، شکست خورده است، نشان‌های برتر نیز، زیر سطوح حمایتی مهم خود معامله می‌شوند.

در ادامه به بررسی روند ۳ آلت‌کوین برتر بازار می‌پردازیم که با تشدید احساسات نزولی، امکان دارد یک روند نزولی قوی را تجربه کنند.

جسمی کوین (JASMY)، از ماه ژوئن به طور مداوم سقف‌های پایین‌تری را ثبت کرده و طی ماه گذشته، بیش از ۲۰ درصد نزول یافته است؛ این بیانگر بالا رفتن نفوذ نزولی است.

از طرفی بهره‌وری جسمی کوین از ابتدای سال تا کنون (YTD) معادل ۱۷۳.۲۶ درصد است و سرمایه‌گذاران این را به عنوان یک خروج مطمئن در نظر می‌گیرند. bear-market-alert-altcoins-to-sell-before-its-too-late-

در ۲۴ ساعت گذشته، جسمی کوین با ۲.۷۱ درصد بالا رفتن، به محدوده قیمتی ۰.۰۱۸ دلار رسیده است. اکنون بالا رفتن فشار خرید می‌تواند نرخ را به بالاترین لایه ماهانه یعنی ۰.۲۴۵۰ دلار برساند.

در طرف مقابل، بالا رفتن فشار نزولی امکان دارد باعث نزول ۳۷ درصدی و رسیدن به لایه حمایتی ۰.۰۱۱۵۰ دلار شود.

رمز ارز اوندو (ONDO)، از ماه ژوئن در یک الگوی کانال نزولی (تایم‌فریم روزانه) معامله می‌شود، که بیانگر احساسات نزولی بلندمدت است. بهره‌وری YTD اوندو ۲۵۵.۳۶ درصد است؛ با این حال، طی ماه گذشته ۲۰.۵۶ درصد ضرر کرده است.

اوندو نیز در بازار امروز با ۲.۴۲ درصد بالا رفتن نرخ به ۰.۵۸۷۴ دلار رسیده است. در صورت ادامه این روند صعودی، نرخ می‌تواند به سمت مقاومت ۰.۶۹۷ دلاری حرکت کند. ولی بالا رفتن فشار نزولی، امکان دارد نرخ را به لایه ۰.۴۴۳۹۰ دلار برساند.

فلوکی (FLOKI) با نزول ۴.۹۵ درصدی در ۳۰ روز گذشته، در محدوده ۰.۰۰۰۱۱۹ دلار معامله می‌شود. این نزول باعث شده بهره‌وری YTD این نشان از ۲۷۶.۱۳ درصد به ۲۴۷.۱۳ درصد نزول یابد.

اگر احساسات نزولی شدت یابد، نرخ فلوکی امکان دارد لایه پشتیبانی ۰.۰۰۰۱۰۱ دلار را از دست بدهد و به سمت سطوح پشتیبانی پایین‌تر حرکت کند. در طرف مقابل، یک تغییر مثبت می‌تواند نرخ را به لایه مقاومت ۰.۰۰۰۱۵۵ دلاری سوق دهد.