خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

همکاری فلوکی با باشگاه فوتبال ساندرلند! آیا تاریخ تکرار می‌شود و بالا رفتن نرخ خواهیم داشت؟


همکاری فلوکی با باشگاه فوتبال ساندرلند! آیا تاریخ تکرار می‌شود و بالا رفتن نرخ خواهیم داشت؟ | ایران ماین

فلوکی اینو (Floki) به‌تازگی با باشگاه فوتبال ساندرلند AFC که ۱۴۵ سال قدمت دارد، وارد همکاری شده است.

بازی چندنفره Valhalla، با پشتیبانی از فلوکی اینو، به عنوان اسپانسر اصلی این تیم در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵، خواهد بود و نقش آن پشت پیراهن بازیکنان قرار خواهد گرفت.

این همکاری به بازی فلوکی اینو این امکان را می‌دهد که در معرض دید بیش از ۲۱ میلیون نفر قرار گیرد و در بیش از ۴۵۰۰ ساعت پخش، نمایش داده شود. علاوه بر این، چهار دقیقه نمایش LED در کنار زمین در تمامی مسابقات خانگی لیگ نیز به بازی Valhalla اختصاص خواهد یافت.

این همکاری شامل تبلیغات در نقاط مختلفی از استادیوم و فضای مجازی ساندرلند می‌شود. به عنوان مثال، هر ماه یک ویژگی به نام “گل ماه” در پلتفرم‌های اجتماعی ساندرلند به نمایش گذاشته خواهد شد که به دیده شدن فلوکی کمک خواهد کرد.

این همکاری فرصت بزرگی برای فلوکی اینو و بازی Valhalla فراهم می‌کند تا در پلتفرم‌های بزرگ ورزشی مانند Sky، ITV، beIN، ESPN، و DAZN دیده شود. علاوه بر این، با این همکاری، فلوکی اینو در معرض دید بیش از ۴ میلیون دنبال‌کننده در پلتفرم‌های اجتماعی ساندرلند قرار می‌گیرد.

قابل توجه است که فلوکی اینو قبلاً نیز در سال ۲۰۲۱ با باشگاه‌های فوتبال در اسپانیا، ایتالیا و هند همکاری کرده بود و در آن همکاری‌ها، تیم‌های فوتبال لباس‌هایی با آرم فلوکی می‌پوشیدند. در آن زمان، فلوکی با بالا رفتن ۴۰۹ درصدی نرخ، به رکورد ۰.۰۰۰۳۰۹۵ دلار دست یافت.

اکنون، با توجه به موفقیت‌های گذشته و بالا رفتن اعتبار بازی Valhalla در نظام زیستی فلوکی، این تیم تصمیم گرفته که این بازی را به میلیون‌ها هوادار فوتبال معرفی کند.

هدف این همکاری، تسریع در پذیرش بازی Valhalla و ارتقای نظام زیستی فلوکی به سطوح جدید است.