خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

ورود سرمایه چشمگیر به صندوق‌های ETF بیت‌کوین و اتریوم! این سرمایه‌گذاری ایمن است؟


ورود سرمایه چشمگیر به صندوق‌های ETF بیت‌کوین و اتریوم! این سرمایه‌گذاری ایمن است؟ | ایران ماین

سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال از طریق صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) رو به بالا رفتن است و این روند از بالا رفتن اعتماد سرمایه‌گذاران به بیت‌کوین و اتریوم حکایت دارد.

براساس گزارش لوک‌آن‌چین (Lookonchain)، کمپانی‌های بزرگی مانند آرک (ARK۲۱Shares) و گری‌اسکیل (Grayscale) شاهد ورودی‌های سرمایه‌ی چشمگیری بوده‌اند که بیانگر تقاضای بالای سرمایه‌گذاران است.

صندوق‌های ETF بیت‌کوین ۵۵۷۲ بیت‌کوین به نرخ حدود ۳۶۹.۸۵ میلیون دلار جذب کردن کردن کردن کردن کرده‌اند که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران خرد و سازمانی به دنبال سرمایه‌گذاری ایمن و قانونی در بیت‌کوین هستند.

آرک به‌تنهایی ۱۷۴۳ بیت‌کوین به نرخ حدود ۱۱۵.۷ میلیون دلار جذب کردن کردن کردن کردن کرده و هم‌اکنون ۴۷۵۹۹ بیت‌کوین به نرخ ۳.۱۶ میلیارد دلار در اختیار دارد.

صندوق ETF بیت کوین کمپانی بلک‌راک (Blackrock) با خرید ۱۴۳۴ بیت‌کوین، میزان دارایی خود را به ۳۶۳۶۲۶ بیت‌کوین رسانده و صندوق کمپانی فیدلیتی (Fidelity) نیز ۱۱۳۶ بیت‌کوین دیگر خریداری کرده و کل دارایی خود را به ۱۷۸۳۳۴ بیت‌کوین بالا رفتن داده است.

در همین حال، صندوق‌های دیگری مانند بیت‌وایز (Bitwise) و اینوسکو (Invesco Galaxy) نیز به‌ترتیب ۷۷۴ و ۳۳۶ بیت‌کوین جذب کردن کردن کردن کردن کرده‌اند.

صندوق‌های ETF اتریوم نیز کارایی خوبی داشته‌اند و مجموعاً ۲۲۹۲۱ واحد اتریوم به نرخ ۶۱.۶۶ میلیون دلار جذب کردن کردن کردن کردن کرده‌اند.

صندوق مینی تراست کمپانی گری‌اسکیل (Grayscale) با خرید ۱۰۳۶۵ اتریوم، نرخ دارایی خود را به ۱.۰۵ میلیارد دلار رسانده و اتریوم تراست کمپانی بلک‌راک نیز نیز با افزودن ۵۷۵۷ اتریوم، دارایی خود را به ۳۷۹۳۶۰ اتریوم بالا رفتن داده است.

علی‌رغم نوسانات بازار و نبود مقررات مشخص، صندوق‌های ETF بیت‌کوین و اتریوم همچنان مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار دارند. این صندوق‌ها به دلیل ماهیت غیر فیزیکی و قانونی خود، برای افرادی که تمایلی به نگهداری مستقیم ارزهای دیجیتال ندارند، گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شوند.