خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پادشاهی بی‌رقیب تتر ادامه دارد؛ ۷۵ درصد بازار ارز پایدار‌ها در سلطه USDT!


پادشاهی بی‌رقیب تتر ادامه دارد؛ ۷۵ درصد بازار ارز پایدار‌ها در سلطه USDT! | ایران ماین

بر اساس داده‌های جدید منتشرشده، تتر (USDT)، برترین ارز پایدار دلاری، در دو سال گذشته، سهم خود در بازار ارز پایدار‌ها را به بیش از ۷۵ درصد بالا رفتن داده و اکنون دو سوم این بازار را در اختیار دارد. طبق داده‌های پلتفرم نشان ترمینال (Token Terminal)، عرضه تتر اکنون به ۱۱۸ میلیارد دلار رسیده است.

ارز پایدار‌ها نقش مهمی در جابجایی سرمایه از بخش فیات به حوزه ارزهای دیجیتال ایفا می‌کنند و بالا رفتن نرخ بازار آنها بیانگر بالا رفتن تمایل سرمایه‌گذاران به خرید رمزارزها است.

شایان ذکر است که تتر در ۳۰ روز منتهی به ۱۶ سپتامبر، حدود ۴۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. این درآمد در پی کارایی درخشان این کمپانی در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ به دست آمده است.

از مجموع سود ۴.۵ میلیارد دلاری این دوره، ۳.۵۲ میلیارد دلار از سرمایه‌گذاری‌های مالی تتر در بیت‌کوین و طلا به دست آمده و تنها ۱ میلیارد دلار از سود مربوط به هزینه‌های عملیاتی کمپانی بوده است.

این توسعه در حالی رخ داده که تتر به تازگی جسی اسپایرو، رئیس سابق روابط نظارتی غول مالی پی‌پال را به عنوان رئیس جدید امور حاکمیتی خود منصوب کرده است.

علاوه بر این، موجودی تتر در صرافی‌های رمز ارز در ۱۳ آگوست به رکورد ۲۰.۳۳۹ میلیارد دلار رسید، که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران آماده ورود به بازار رمز ارز هستند. لازم به ذکر است که بالا رفتن موجودی تتر در بازارهای معاملاتی هم در بازارهای صعودی و هم نزولی مشاهده می‌شود.

در شرایط نزولی، سرمایه‌گذاران دارایی‌های خود را به تتر تبدیل می‌کنند و در بازارهای صعودی، تتر را برای خرید ارزهای دیجیتال ذخیره می‌نمایند.

طبق گزارش‌ها، تتر قصد دارد تا اواسط سال ۲۰۲۵ تعداد پرسنل خود را دو برابر کرده و تمرکز ویژه‌ای بر اقدامات نظارتی و تطابق با مقررات داشته باشد.