خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پایان حجم فروش در بازار داگز؛ شاخص‌های تکنیکال از افزایش DOGS خبر می‌دهند!


پایان حجم فروش در بازار داگز؛ شاخص‌های تکنیکال از افزایش DOGS خبر می‌دهند! | ایران ماین

میم کوین داگز (DOGS) که اخیراً بر روی بلاکچین تون (TON) تلگرام راه‌اندازی شده، پس از نزول ۳۲ درصدی نرخ خود از زمان عرضه، امکان دارد آماده‌ بازگشت باشد.

این نشان در ۲۶ آگوست و پس از دستگیری پاول دورف، مدیر اجرایی تلگرام در فرانسه، شروع به کار کرد و در طول رویداد تولید نشان، نوسانات شدیدی را تجربه کرد. لازم به ذکر است که در طول این رویداد، بیش از ۴۰۰ میلیارد نشان DOGS میان کاربران توزیع شد.

با این حال، حجم فروش شدید، نرخ داگز را از ۰.۰۰۱۷ دلار به ۰.۰۰۱۰ دلار نزول داد، ولی اکنون داده‌های بازار و شاخص‌های تکنیکال نشان‌ می‌دهند که امکان دارد این جریان معکوس شود.dogs-price-potential-rebound

تجزیه و تحلیل نمودار ساعتی داگز بالا رفتن قابل‌توجهی را برای شاخص جریان پول (MFI) نشان می‌دهد که به معنای بالا رفتن جریان ورود سرمایه به بازار این رمزارز است.

نزولی شدن نرخ همراه با بالا رفتن MFI می‌تواند نشانه‌ای از نزول حجم فروش و ورود خریداران باشد که به یک واگرایی صعودی منجر می‌شود. این موضوع معمولاً بیانگر آمادگی نرخ برای بالا رفتن است.

علاوه بر این، داده‌های بازار مشتقات نیز نشانه‌هایی از خوش‌بینی را به همراه دارند. بالا رفتن فاندینگ ریت داگز نشان می‌دهد که خریداران برای حفظ پوزیشن خود به فروشندگان، کارمزد پرداخت می‌کنند و این موضوع نیز، بیانگر احساسات صعودی در بازار است.

تحلیل‌های بیشتر نمودار ساعتی داگز نشان می‌دهد که این رمزارز امکان دارد به مرحله کشف نرخ نزدیک باشد. این مرحله زمانی رخ می‌دهد که میزان عرضه و نیاز در بازار، نرخ منصفانه یک نشان را تعیین می‌کنند.

بنابراین، پس از نزول شدید از ۰.۰۰۱۲ دلار، به نظر می‌رسد فروشندگان، در حال از دست دادن شتاب خود هستند و در مقابل، خریداران از لایه پشتیبانی ۰.۰۰۱۰ دلار دفاع می‌کنند.

اگر داگز بتواند این لایه حمایتی را ثابت نگه دارد، احتمال بازگشت به ۰.۰۰۱۲ دلار وجود دارد. در غیر این صورت، نرخ این نشان امکان دارد به سطوح پایین‌تری سقوط کند.