خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

پرتاب راکت پول به آسمان؛ بایننس با پشتیبانی از RPL نرخ را به شدت بالا برد!


پرتاب راکت پول به آسمان؛ بایننس با پشتیبانی از RPL نرخ را به شدت بالا برد! | ایران ماین

نرخ رمز ارز راکت پول (RPL) در ۲۴ ساعت گذشته یک توسعه چشمگیر ۳۰ درصدی را تجربه کرد. این توسعه به‌ دلیل اطلاعیه جدید صرافی بایننس، مبنی بر راه‌اندازی قراردادهای آتی دائمی برای این نشان، رخ داده است.rocket-pool-rpl-price-skyrockets-30-this-binance-announcement-

راکت پول یک استخر بدون مرکزیت برای لیکویید استیکینگ اتریوم است که موفق به جلب توجه فعالان بازار شده است.

بایننس در تاریخ ۹ سپتامبر به‌طور رسمی اعلام کرد که قرارداد دائمی RPLUSDT را راه‌اندازی کرده و کاربران می‌توانند با اهرم حداکثر ۷۵ برابری به معامله این دارایی بپردازند. دارایی پایه این قرارداد همان استاندارد لیکویید استیکینگ اتریوم، یعنی راکت پول، خواهد بود.

علاوه بر این، بایننس اعلام کرده که حالت چند دارایی هم برای این نشان پشتیبانی شده و فاندینگ ریت آن بین مثبت ۲.۰۰ درصد و منفی ۲.۰۰ درصد تعیین شده است.

این صرافی همچنین اعلام کرده که امکان دارد مشخصات قراردادهای آتی، از جمله فاندینگ ریت، اندازه تیک، حداکثر اهرم و مارجین، در آینده تغییر کند.

این اطلاعیه موجی از خوش‌بینی را نسبت به آینده راکت پول ایجاد کرده و در همین راستا، نرخ راکت پول در ۲۴ ساعت گذشته با ۳۰ درصد بالا رفتن مواجه شده است.

همزمان با این توسعه قیمتی، مقدار خرید و فروش ۲۴ ساعته این رمز ارز نیز با بالا رفتن فوق‌العاده بیش از ۱۶۵۰ درصدی، به بیش از ۵۱ میلیون دلار رسیده است.

علاوه بر این‌ها، داده‌های پلتفرم کوین‌گلس نشان می‌دهند که سود باز قراردادهای آتی راکت پول با بالا رفتن ۶۷۷.۲۲ درصدی به ۶.۵۵ میلیون دلار رسیده است.

مقدار خرید و فروش مشتقات این نشان نیز با توسعه چشمگیر ۱۱۶۹۰ درصدی به ۹۱.۲۸ میلیون دلار بالا رفته است. این بالا رفتن‌ها بیانگر خوش‌بینی بالای بازار نسبت به آینده این نشان است.