خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۲۹ شهریور ۱۴۰۳)


پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) | ایران ماین

بر اساس داده‌های منتشرشده اکثر ارزهای دیجیتال بازار امروز روندی صعودی دارند و بازار به رنگ سبز درآمده است. نرخ کلی بازار کریپتو امروز ۲.۱۵ تریلیون دلار می باشد و پادشاه رمزارزها، بیت کوین، ۵۷.۱۲ درصد از نرخ بازار را تشکیل می‌دهد.

بیت کوین (BTC)، در ۲۴ ساعت اخیر، بالا رفتن قیمتی ۲.۹۹ درصدی را ثبت کرده است و روندی صعودی دارد. رمز ارز برتر بازار، در زمان عرضه این خبر در محدوده ۶۱ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

اتریوم نیز به پیروی از بیت کوین، امروز روندی صعودی داشته است. اتریوم در ۲۴ ساعت اخیر بالا رفتن قیمتی ۳.۹۱ درصدی را ثبت کرده و امروز در محدوده ۲.۴۱۰ دلار معامله می‌شود.

با توجه به داده‌های سایت کوین مارکت کپ، رمز ارز سی (SEI)، در جایگاه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر قرار دارد.

رمز ارز SEI امروز با توسعه قیمتی ۲۳.۲۳ درصدی در صدر پرسودترین‌های بازار قرار گرفت. پس از SEI، نام رمزارزهای پاپ کت (POPCAT) با ۲۲.۵۳ درصد بالا رفتن نرخ و بیت تنسور (TAO) با ۱۷.۳۶ درصد سود در ۲۴ ساعت اخیر، در صدر برترین‌های بازار به چشم می‌خورد.

با نگاهی به لیست پرضررترین ارزهای ۲۴ ساعت اخیر بازار، مشاهده می‌کنیم که رمز ارز کوکوین نشان (KCS) با ۳.۳۵ درصد ریزش نرخ، رکوردار پرضررترین‌ ارز ۲۴ ساعت اخیر است.

پس از KuCoin Token نیز، رمز ارز نروس نتورک (CKB) با ۱.۸۲ درصد افت و ارز مونرو (XMR) با ۱.۴۶ درصد نزولی شدن نرخ در صدر رمزارزهای پرضرر بازار قرار دارند.