خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۳۱ مرداد ۱۴۰۳)


پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) | ایران ماین

بر اساس داده‌های منتشرشده اکثر ارزهای دیجیتال بازار امروز روندی نزولی دارند و بازار به رنگ قرمز درآمده است. نرخ کلی بازار کریپتو امروز ۲.۱ تریلیون دلار می باشد و پادشاه رمزارزها، بیت کوین، ۵۵.۷۴ درصد از نرخ بازار را تشکیل می‌دهد.

بیت کوین (BTC)، در ۲۴ ساعت اخیر، ریزش قیمتی ۲.۸۴ درصدی را ثبت کرده است و روندی نزولی دارد. رمز ارز برتر بازار، در زمان عرضه این خبر در محدوده ۵۹ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

اتریوم نیز به پیروی از بیت کوین، امروز روندی نزولی داشته است. اتریوم در ۲۴ ساعت اخیر ریزش قیمتی ۳.۲۴ درصدی را ثبت کرده و امروز در محدوده ۲.۵۹۳ دلار معامله می‌شود.

با توجه به داده‌های سایت کوین مارکت کپ، رمز ارز ترون (TRX)، در جایگاه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر قرار دارد.

رمز ارز TRON امروز با توسعه قیمتی ۱۰.۶۲ درصدی در صدر پرسودترین‌های بازار قرار گرفت. پس از TRON، نام رمزارزهای بیت تورنت (BTT) با ۹.۴۵ درصد بالا رفتن نرخ و برت (BRETT) با ۷.۱۹ درصد سود در ۲۴ ساعت اخیر، در صدر برترین‌های بازار به چشم می‌خورد.

با نگاهی به لیست پرضررترین ارزهای ۲۴ ساعت اخیر بازار، مشاهده می‌کنیم که رمز ارز بیت تنسور (TAO) با ۵.۳۷ درصد ریزش نرخ، رکوردار پرضررترین‌ ارز ۲۴ ساعت اخیر است.

پس از Bittensor نیز، رمز ارز سی (SEI) با ۵.۲۶ درصد افت نرخ و ارز سویی (SUI) با ۵.۱۸ درصد نزولی شدن نرخ، در صدر رمزارزهای پرضرر بازار قرار دارند.