خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

پروژه دیفای ترامپ در آستانه راه‌اندازی! سرنوشت رالی صعودی آوه چه می‌شود؟


پروژه دیفای ترامپ در آستانه راه‌اندازی! سرنوشت رالی صعودی آوه چه می‌شود؟ | ایران ماین

نرخ رمز ارز آوه (AAVE) با وجود راه‌اندازی پروژه دیفای دونالد ترامپ، همچنان کارایی قوی‌ای دارد.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، ترامپ به تازگی از دومین تلاش برای ترور طی دو ماه اخیر، در باشگاه گلف خود در فلوریدا جان سالم به در برده است.

با وجود این اتفاق، انتظار می‌رود پروژه دیفای ورلد لیبرتی فایننشال (WLFI) که توسط پسران ترامپ، اریک و دونالد جونیور، هدایت می‌شود، امروز راه‌اندازی شود.

در همین راستا، ترامپ با عرضه ویدئویی در حساب رسمی خود در پلتفرم X، اعلام کرد که با روی آوردن به ارزهای دیجیتال، هدفش پشت سر گذاشتن بانک‌های بزرگ و سنتی است.

علی‌رغم گزارش‌های مربوط به پروژه WLFI ترامپ، رمز ارز آوه با ۱۱ درصد توسعه طی هفته گذشته، توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده است. این رمزارز همچنین در ۹۰ روز اخیر یک توسعه قیمتی ۶۶ درصدی را تجربه کرده است. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آنند که پروژه WLFI امکان دارد بر روی استاندارد آوه اجرا شود.

با توجه به اینکه ۹۳ درصد از عرضه آوه در جریان قرار دارد (تقریباً تمام نشان‌ها عرضه شده و فشار تورمی رو به پایان است)، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که بالا رفتن نرخ این رمز ارز ادامه‌دار خواهد بود.

در حال حاضر، نرخ آوه پس از اصلاح ۲.۹ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۱۴۰.۵ دلار رسیده است. با این حال، آوه یکی از معدود ارزهای دیجیتال با روند صعودی به حساب می‌آید که کارایی مطلوب آن از اواسط سال ۲۰۲۳ آغاز شده است.will-aave-price-pump-or-dump-as-trumps-defi-project-goes-live

در حال حاضر، نرخ آوه در لایه ۱۸۶ دلار با مقاومت مواجه است که رسیدن به آن نیازمند رشدی ۳۲ درصدی از لایه فعلی است. در صورت غلبه نرخ بر این لایه، امکان توسعه بیشتر آوه تا ۲۰۰ دلار و سپس، تا ۲۲۰ دلار وجود دارد.