خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پس از شش ماه اصلاح، دوج‌کوین اکنون آماده افزایش است! اهداف DOGE کدامند؟


پس از شش ماه اصلاح، دوج‌کوین اکنون آماده افزایش است! اهداف DOGE کدامند؟ | ایران ماین

نرخ دوج‌کوین (DOGE) پس از شش ماه اصلاح، اکنون به دلیل فعالیت‌های جدید در پلتفرم و انباشت نهنگ‌ها، به اهداف بالاتر چشم دوخته است.

روز سه‌شنبه، بازار رمزارزها به دلیل بالا رفتن گمانه‌زنی‌ها راجع به نزول نرخ بهره توسط فدرال رزرو شاهد یک بازگشت صعودی بود. نرخ بیت‌کوین (BTC) به بالای لایه ۶۰ هزار دلار برگشت و این امر موجب آغاز روند بهبود برای آلت‌کوین‌ها نیز شد.

در این میان، دوج‌کوین هم پس از این بالا رفتن، حرکت صعودی پیدا کرد و به لایه روانی ۰.۱ دلار برگشته است. این بهبود با بالا رفتن فعالیت در پلتفرم هم‌راستا بوده و به نظر می‌رسد که نرخ دوج‌کوین برای حرکت‌های صعودی بیشتر در آینده نزدیک آماده می‌شود.

در دو ماه گذشته، نرخ دوج‌کوین سه بار پشتیبانی ۰.۰۹۱ دلار را آزمایش کرده است. ثبت کندل‌هایی با سایه‌های بلند در این لایه، فشار تقاضای فعال را نشان می‌دهد که آخرین بار باعث بالا رفتن نرخ ۱۰.۳ درصدی و رسیدن آن به ۰.۱۱ دلار شد. به دنبال بالا رفتن اخیر، نرخ بازار دوج‌کوین نیز به ۱۴.۷۶ میلیارد دلار رسیده است.

طبق گزارش‌ها، دوج‌کوین در هفته گذشته شاهد بالا رفتن قابل‌توجهی در فعالیت پلتفرم خود بوده و ۱.۹۳ میلیون تراکنش را پردازش کرده که بالاترین تعداد تراکنش‌های هفتگی از اوایل جولای است.

همچنین، دوج‌کوین شاهد انباشت فعال کیف پول‌های نهنگ‌ها با دارایی‌ بین ۱ میلیون تا ۱۰ میلیون کوین بوده که ذخایر آنها اکنون به ۱۰.۶۵ میلیارد DOGE می‌رسد.

تحلیل نمودار روزانه نشان می‌دهد که نرخ دوج‌کوین از خط مقاومت الگوی کنج نزولی خود که در مارس ۲۰۲۴ شکل گرفته بود، عبور کرده است. با خرید پایدار، رالی پس از بریک‌آوت می‌تواند مقاومت ۰.۱۱۵ دلار را به چالش بکشد و حتی به ۰.۱۴۴ دلار برسد.dogecoin-price-eyes-1-4-1-93m-transactions-renewed-network

در طرف مقابل، اگر نرخ دوج‌کوین به زیر خط روند نزول یابد، فروشندگان قدرت خود را ارتقا کرده و نرخ را به پشتیبانی ۰.۰۹۱ دلار بازخواهند گرداند.