خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

پشتیبانی از سولانا در کیف‌پول رابین‌هود! آیا شاهد تغییرات نرخ SOL خواهیم بود؟


پشتیبانی از سولانا در کیف‌پول رابین‌هود! آیا شاهد تغییرات نرخ SOL خواهیم بود؟ | ایران ماین

کیف‌پول رابین‌هود (Robinhood) به تازگی پشتیبانی از سولانا را به سرویس ها خود اضافه کرده است. با این به‌روزرسانی، کاربران اکنون می‌توانند نشان‌های سولانا را به‌طور مستقیم و به روش خودحضانتی (self-custody) مدیریت کرده و خرید و فروش خود را بر روی بلاکچین سولانا انجام دهند.

این اقدام، سولانا را به لیست ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده توسط رابین‌هود اضافه کرده که شامل بیت‌کوین، اتریوم و پالیگان می‌شود.

پس از اعلام این خبر، نرخ سولانا اندکی صعود کرد که بیانگر استقبال مثبت بازار از این تغییر است. قابلیت‌های بلاکچین سولانا و پایگاه کاربری وسیع رابین‌هود می‌تواند به بالا رفتن حجم تراکنش‌ها منجر شده و پتانسیل بالا رفتن نرخ سولانا در آینده را ارتقا کند.

این به‌روزرسانی همزمان با بهبود زیرساخت‌های کلی رابین‌هود انجام شده و تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد. ارتقای مداوم این پلتفرم تضمین می‌کند که رابین‌هود به‌عنوان یک رقیب قدرتمند باقی مانده و می‌تواند نیازهای کاربران خود را برآورده کند.

علاوه بر این، تحلیل‌های اخیر نشان می‌دهند که سولانا به نقطه حیاتی الگوی پرچم نزدیک می‌شود و با خروج از این طرح، می‌تواند با جهش ۱۸ درصدی روبرو شود.

این رمز ارز، که اخیراً به نرخ ۱۵۴ دلار رسیده، پتانسیل ادامه روند صعودی خود را دارد که ناشی از انباشت نهنگ‌ها و بالا رفتن نرخ کل دارایی‌های قفل شده (TVL) در پلتفرم آن در ماه آگوست است.robinhood-wallet-extends-support-for-solana-sol-price-breakout-ahead

در زمان نگارش این خبر، نرخ سولانا با ۷.۵۳ درصد بالا رفتن در طول ۷ روز گذشته، به محدوده ۱۵۴ دلار رسیده است.