خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

پلتفرم سویی در آستانه ۱ میلیاردی شدن؛ احتمال رکوردشکنی SUI بیشتر از همیشه!


پلتفرم سویی در آستانه ۱ میلیاردی شدن؛ احتمال رکوردشکنی SUI بیشتر از همیشه! | ایران ماین

نرخ رمز ارز سویی (SUI) همچنان در یک روند صعودی قوی قرار دارد و به سطوح مقاومت مهمی نزدیک می‌شود. نرخ کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در پلتفرم سویی اکنون به بیش از ۹۵۷ میلیون دلار رسیده که پایه‌های این پلتفرم را به‌طور قابل‌توجهی ارتقا کرده است.

با این بالا رفتن، سویی توانسته از رقبایی مانند اس‌ای‌آی (Sei)، منتل (Mantle) و آپتوس (Aptos)، پیشی بگیرد.

بر اساس داده‌های پلتفرم دیفای لاما، نرخ کل دارایی‌های قفل‌شده در نظام زیستی سویی از ۳۳۸ میلیون دلار در ۳ آگوست به ۹۵۷ میلیون دلار در ۲۴ سپتامبر رسیده است.

این بالا رفتن TVL معمولاً به‌عنوان یک شاخص مثبت در نظر گرفته می‌شود و بیانگر توسعه و مشارکت بیشتر در استاندارد‌های مالی بدون مرکزیت است.

با نزدیک شدن TVL سویی به مرز ۱ میلیارد دلار، احتمال جذب کردن سرمایه‌گذاران بیشتر به بازار این رمزارز وجود دارد. این توسعه همچنین باعث نزول عرضه در جریان نشان‌ها می‌شود که می‌تواند فشار صعودی بر نرخ ایجاد کند.

در مقایسه با دیگر قاتلان اتریوم، سولانا همچنان پیشتاز است و تون‌ در رتبه بعدی قرار دارد، ولی سویی هم در میان رقبای خود کارایی بسیار خوبی داشته است.

در حالی که کارایی اس‌ای‌آی، منتل و آپتوس از ابتدای سال تا کنون منفی بوده، نرخ سویی از ابتدای سال ۱۰۲.۶۰ درصد توسعه کرده است. این توسعه باعث شده تا سویی به‌عنوان یکی از کاندیداهای اصلی برای رسیدن به نرخ بازار بیش از ۱۰ میلیارد دلار مطرح شود.sui-price-momentum-tvl-growth-

در حال حاضر، نرخ سویی حدود ۱.۷۰ دلار می باشد که ۲۸ درصد پایین‌تر از اوج تاریخی خود، یعنی ۲.۱۸ دلار قرار دارد. اگر سویی بتواند از سطوح مقاومت ۱.۹۵ و ۲.۰۷ دلار عبور کند، امکان دارد نرخ به اوج تاریخی قبلی خود برسد یا حتی فراتر از آن رود.

در غیر این صورت، امکان عقب‌نشینی به ۱.۴۱ دلار وجود دارد تا نرخ تثبیت شده و سپس، مجدداً به سمت بالا حرکت کند.