خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پپه در آستانه رالی ۲۵ درصدی! تحلیل نشانه‌های صعودی و فعالیت نهنگ‌های PEPE


پپه در آستانه رالی ۲۵ درصدی! تحلیل نشانه‌های صعودی و فعالیت نهنگ‌های PEPE | ایران ماین

نرخ میم‌کوین پپه (PEPE) در آخر هفته گذشته به زیر لایه حمایتی ماهانه خود سقوط کرد و به کف خود در ماه سپتامبر رسید. ماه سپتامبر به‌طور تاریخی برای ارزهای دیجیتال ماهی نزولی بوده است، ولی در بعضی از سال‌ها به دلایل کلان اقتصادی، امکان دارد صعودی نیز باشد.

تا کنون، نرخ پپه در ماه سپتامبر حدود ۶.۵ درصد نزول یافته، ولی احتمال یک رالی ۲۵ درصدی وجود دارد؛ زیرا نشانه‌هایی از بهبود در ساختار بازار مشاهده می‌شود.

همچنین، آرتور هیز، مدیر اجرایی سابق صرافی بیتمکس، پوزیشن فروش خود برای بیت‌کوین را بسته که نشان‌ از انتظار او برای بهبود بازار دارد.

از طرفی، معامله‌گران بازار آینده نقش مهمی در تعیین مسیر آینده نرخ ایفا می‌کنند. داده‌های کوین‌گلس (Coinglass) نشان می‌دهند که معامله‌گران مشتقات پپه معتقدند که نرخ این دارایی بالا رفتن خواهد یافت.

نقشه لیکوییدیشن نشان می‌دهد که حجم لیکوییدیشن پوزیشن‌های لانگ دو برابر پوزیشن‌های شورت است که از تمایل بازار به افزایش حکایت دارد. همچنین، ابزار بصری تحلیل بازار مشتقات (CDVS) نشان می‌دهد که اکثر معامله‌گران پپه در حال باز کردن پوزیشن‌های لانگ هستند.

علاوه بر این، فعالیت نهنگ‌های پپه نیز بالا رفته و تعداد خرید و فروش بزرگ این رمزارز به بالاترین لایه در دو هفته گذشته رسیده است. در همین راستا، داده‌های اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock) نشان می‌دهند که نهنگ‌ها پس از پیش‌بینی بالا رفتن نرخ، در حال جمع‌آوری نشان‌های پپه هستند.

در ۴ سپتامبر، ۸۴ میلیارد نشان PEPE (معادل ۵۹۱۳۶۰ دلار) به کیف پول‌های نهنگ‌ها منتقل شده است.

نرخ پپه با افزایشی ۲.۷ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۰۰۰۰۰۷ دلار رسیده است. هرچند نرخ این نشان در هفته گذشته به صورت صعودی از یک منطقه جانبی خارج شد، ولی سریعاً دوباره نزول یافت. این رفتار نشانه‌ای از تلاش بازارسازها برای جمع‌آوری نقدینگی است.pepe-coin-price-just-flashed-a-25-buy-signal-is-it-time-to-long-pep

به گفته تحلیلگران، نرخ پپه امکان دارد در لایه ۰.۰۰۰۰۰۸ با مقاومت روبرو شود، ولی در صورت بالا رفتن فشار خرید، این لایه شکسته خواهد شد و نرخ به ۰.۰۰۰۰۰۹ خواهد رسید که معادل یک توسعه ۲۵ درصدی است.

ولی اگر نرخ نتواند بالای لایه ۰.۰۰۰۰۰۷ باقی بماند، امکان دارد به سطوح پایین‌تر سقوط کند و در این صورت، سناریوی صعودی باطل خواهد شد.