خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پیش بینی نرخ ترون؛ آیا روند صعودی شروع شده؟


پیش بینی نرخ ترون؛ آیا روند صعودی شروع شده؟ | ایران ماین

ترون (TRX)، نشان اصلی بلاک‌چین ترون، به رتبه دهم برترین ارزهای دیجیتال بر اساس نرخ بازار افزایش کرده و اکنون با نرخ بازاری معادل ۱۲.۴۹ میلیارد دلار، جایگاه دهم را به خود اختصاص داده است.

همزمان با این افزایش، جاستین سان (Justin Sun)، بنیان‌گذار ترون، اعلام کرد که تعدادی از رهبران برجسته جوامع میم‌کوین به شدت علاقه‌مند به پیوستن به نظام زیستی ترون هستند.

به گفته سان، علاقه این رهبران به نظام زیستی ترون موجب جذب کردن کردن و ورود تعداد زیادی مخاطب خواهد شد که می‌تواند میزان فعالیت پلتفرم و حتی نرخ نشان TRX را بالا رفتن دهد. از جمله دلایل اصلی جذابیت ترون می‌توان به سرعت بالای تراکنش‌ها، کارمزدهای پایین، و زیرساخت قوی آن اشاره کرد.

ترون با توانایی پردازش ۲۰۰۰ تراکنش در ثانیه، در موقعیت مناسبی برای جذب کردن کردن نسل جدید کاربران کریپتو قرار دارد. علاوه بر این، سان معتقد است که بزرگ‌ترین نقطه قوت ترون، دارایی ۶۰ میلیارد دلاری ارز پایدار تتر (USDT) آن است که هیچ استاندارد بلاکچین دیگری چنین حجم بالایی از نقدینگی را در اختیار ندارد.

تحلیل تکنیکال نمودار نرخ TRX نشانه‌های مثبتی را از شروع روند صعودی احتمالی نشان می‌دهد. در نمودار ۴ ساعته، نرخ TRX بالاتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه قرار دارد که حاکی از بالا رفتن اعتماد بازار است.

نرخ ترون به تازگی یک خط روند صعودی با پشتیبانی ۰.۱۴۳۰ دلار در نمودار یک‌ساعته تشکیل داده است. در صورت ادامه این روند، نرخ می‌تواند به لایه ۰.۱۴۸۰ دلار و در ادامه به ۰.۱۵۲۰ دلار برسد. غلبه بر لایه مقاومت ۰.۱۵۷ دلار نیز منجر به افزایش تا سقف تاریخی ۰.۱۸۰۴ دلار خواهد شد.

در حال حاضر، نرخ ترون با افزایشی ۶.۴۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۱۴۴ و نرخ بازار آن به ۱۲.۵ میلیارد دلار رسیده است. همچنین، مقدار خرید و فروش روزانه آن با جهشی ۱۶۷ درصدی به ۷۳۲.۳ میلیون دلار بالا رفته است.